Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Електронний кабінет – зручний спосіб взаємодії з податковою службою

08.12.2022 21 0 0

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що в умовах дії воєнного стану важливим вектором допомоги платникам податків є електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно.

Платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби.

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України для юридичних і фізичних осіб залишається Електронний кабінет (далі – Е-кабінет), який забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість і зараз реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн.

Е-кабінет складається із двох функціональних частин: загальнодоступної (відкритої) частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, і приватної частини (особистого кабінету).

За допомогою відкритої частини Е-кабінету доступні такі можливості:

  •  доступ до інформації з публічних реєстрів: дані про взяття на облік платників;
  •  дані з Реєстру страхувальників;
  •  дані з Реєстру платників ПДВ;
  •  дані з Реєстру платників єдиного податку;
  •  інформація про РРО;
  •  інформація про книги ОРО;
  •  дані з Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  •  дані з Реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами;
  •  податковий календар;
  •  перегляд та друк бланків податкової звітності;
  •  заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;
  •  контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

Приватна частина Е-кабінету дає можливість сформувати та надіслати до податкових органів податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків.

Також у приватній частині Е-кабінету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до:

  •  перегляду облікових даних платника;
  •  подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики; перегляду та друку раніше поданої звітності; листування з органами ДПС подання заяв, запитів для отримання інформації; інформації про стан розрахунків з бюджетом;
  •  реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних; інформації з Єдиного реєстру податкових накладних; інформації з реєстрів операцій та транзакцій у системі Електронного адміністрування ПДВ;
  •  інформації з реєстрів операцій та транзакцій у системі Електронного адміністрування реалізації пального.

Крім того, у Е-кабінеті платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Робота в Е-кабінеті здійснюється через мережу Інтернет та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Е-кабінетом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Робота у приватній частині Е-кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із таких способів:

  •  з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних довірчих послуг;
  •  ідентифікації через id.gov.ua (MobileID та BankID);
  •  за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок «Дія»;
  •  за допомогою «хмарних» КЕП: SmartID, Cloud Key, Депозит Сайн.

Нагадуємо, що вхід до Е-кабінету здійснюється через вебпортал ДПС України або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua.

Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

https://dp.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу