Електронна трудова книжка
Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.
Зручний і доступний сервіс на вебпорталі Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.
Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.
Від дати набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» № 1217-IX (10.06.2021) працівники і роботодавці мають 5 років для оцифрування трудових книжок.
З часу запровадження сервісу «Електронна трудова книжка» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua (з грудня 2019 року) подано більше 209 тис. сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування.
Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням https://bit.ly/3R45SYL або у відеоінструкції https://bit.ly/3FadrYk.
Про переваги електронної трудової книжки дізнавайтеся за посиланням — https://bit.ly/3LFO3NK.
Коментарі до матеріалу