Аудит трудових книжок перед скануванням. Інформуємо онлайн
48 слухачів долучились до чергового онлайн-уроку з оцифрування трудових книжок, який провела начальник Відділу формування електронних трудових книжок Пенсійного фонду Вінниччини Тетяна Свиридович.
Учасників вебінару ознайомили з порядком проведення аудиту трудових книжок перед скануванням. Також надали алгоритм виправлення недоліків, виявлених в ході перевірки. Необхідно звернути увагу, щоб всі записи були виконані охайно, будь-які закреслення чи виправлення в трудовій книжці робити заборонено. Отже, перевіряємо наступні дані:
На 1-й сторінці (титульний аркуш) трудової книжки звіряємо паспортні дані. Перевіряємо наявність підпису власника трудової книжки, підпису відповідальної за видачу трудових книжок особи і печатки закладу, де трудову книжку заповнили вперше.
Відомості про роботу в трудовій книжці:
- дата початку/закінчення виконання роботи,
- повне найменування підприємства, організації чи установи,
- назва посади чи професії,
- номери і дати наказів про прийняття/звільнення.
Якщо Ви не виявили жодних недоліків під час аудиту трудової книжки, можете сканувати її та відправляти на опрацювання до Пенсійного фонду України за допомогою вебпорталу https://portal.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу