Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

10 кроків оцифрування трудової книжки. Інформуємо онлайн 

27.04.2023

Алгоритм переведення паперової трудової книжки в електронну вивчали сьогодні 24 слухачі вебінару, який провела начальник Відділу формування електронних трудових книжок Фонду області Тетяна Свиридович.  

КРОК 1. Перед поданням трудової книжки на оцифрування переконайтеся в  правильності її заповнення і перевірте:    

1)на першій сторінці трудової книжки написання прізвища, ім’я та по батькові, дату народження та наявність підписів і печаток; 
2)всі записи в розділі  «Відомості про роботу». 

Якщо  не виявили жодних недоліків при заповненні трудової книжки, відскануйте всі заповнені сторінки оригіналу трудової книжки.  

КРОК 2. Зайти в кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/  та обрати в розділі «Комунікації з ПФУ» пункт меню «Відомості про трудові відносини робітника» 
КРОК 3. В екранній формі поля «ЄДРПОУ страхувальника» та «Назва страхувальника»  заповнюються автоматично за даними страхувальника без права редагування. Для продовження роботи натиснути кнопку «Продовжити». 
КРОК 4. У  вікні «Відомості про трудову діяльність робітника» заповнити  наступні поля: 

  • РНОКПП особи 
  • Серія  та номер паспорту  
  • Прізвище, ім’я та по батькові  

Всі поля є обов’язковими до заповнення. Для продовження роботи натиснути кнопку «Продовжити». У табличній частині опції  «Записи про трудову діяльність» натиснути кнопку «Додати запис». 
КРОК 5. У вікні «Запис про трудову діяльність» слід заповнити всі поля. Обов’язковими до заповнення є поля, відмічені червоною зірочкою (*). Записи формуються відповідно до записів у трудовій книжці. 
КРОК 6. У полі «Тип події» обираємо  відповідний запис:  

  • період роботи за основним місцем роботи,  
  • період роботи за сумісництвом,  
  • строкова служба, 
  • період набуття освіти, 
  • догляд за дитиною до 3-х років 
  • інше. 

КРОК 7. У полі «Атрибут події» обираємо  відповідний запис: призначено, переведено, звільнено.  
Заповнюємо поле «Дата події» відповідно до запису у графі 2 трудової книжки. 
У полі «Текст запису» дублюємо відповідний запис із графи 3 трудової книжки, тобто відомості про прийом на роботу, переведення на іншу роботу і звільнення (із зазначенням причини, статті і пункту Закону). 
КРОК 8. У полі «Тип документу-підстави» обираємо  відповідний тип документу (мовою оригіналу): наказ, розпорядження, трудовий договір, диплом, військовий квиток тощо. 

  • Обраний тип документу дублюється у полі «Документ-підстава».  
  • Поля «Номер документу підстави» і «Дата документу підстави» заповнюється за даними графи 4 трудової книжки. 
  • Після заповнення  всіх полів слід натиснути кнопку «Зберегти». 
  • Для доповнення електронної трудової книжки новим записом слід повторити кроки 5-8. 

КРОК 9. Додати скановані файли за кнопкою «Скан-копії документів». 
При завантаженні файлів слід обирати відповідний вид документу:  

  • трудова книжка або документи про стаж,  
  • військовий квиток,  
  • диплом(свідоцтво, атестат) про навчання,  
  • свідоцтво про народження дитини  
  • інші документи. 

КРОК 10. Натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ», підписати і відправити звернення до Пенсійного  фонду України після заповнення всіх необхідних даних. 
Результат обробки звернення можна переглянути в розділі «Відомості про трудові відносини».  
Окрім того, можна подати заяву на отримання Витягу з реєстру про трудову діяльність особи: у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати вкладку «Запит на отримання електронних документів».

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
10.10.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (06.10.2025 - 10.10.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни для роботодавців з 2026 року Інформуємо про зміни, введені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю», які почнуть діяти з 01.01.2...
07.11.2025
Зміни в законодавстві з 03 листопада по 07 листопад 2025 року
Уряд затвердив Порядок та умови використання вільних залишків коштів місцевих бюджетів, які утворилися на кінець 2024 року Уряд затвердив Порядок та умови використання вільних залишків коштів місцевих бюджетів, які утворилися на кінець 2024 року за рахунок додаткової дотації з державного бюджету мі...
Нове
11.12.2025
Охорона здоров’я у бюджеті-2026: безоплатні перевірки здоров’я, розширення програми «Доступні ліки» та підвищення зарплат лікарів до 35 тис. гривень
Медицина залишається одним із ключових пріоритетів державної політики. На 2026 рік видатки державного бюджету на охорону здоров’я (разом із трансфертами) становлять 258,6 млрд грн, що на 38,8 млрд грн більше, ніж у 2025 році. «Бюджет-2026 закладає системне посилення медичної сфери &mdas...
11.12.2025
Скринінг здоров’я 40+: затверджено порядок проведення, — рішення Уряду
Кабінет Міністрів України затвердив порядок реалізації програми «Скринінг здоров’я 40+», що запрацює вже з 2026 року та дозволить українцям та українкам від 40 років і старше пройти обстеження та вчасно виявляти ризики хронічних захворювань, контролювати стан здоров’я й запоб...
11.12.2025
Електронний документ у Резерв+ стає основним для військовозобов'язаних
Уряд оновив порядок оформлення військово-облікових документів: відтепер вони створюються виключно в електронному форматі. Таким чином Резерв ID стає основною формою військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Отримати його можна безпосередньо у застос...