10 кроків оцифрування трудової книжки. Інформуємо онлайн
Алгоритм переведення паперової трудової книжки в електронну вивчали сьогодні 24 слухачі вебінару, який провела начальник Відділу формування електронних трудових книжок Фонду області Тетяна Свиридович.
КРОК 1. Перед поданням трудової книжки на оцифрування переконайтеся в правильності її заповнення і перевірте:
1)на першій сторінці трудової книжки написання прізвища, ім’я та по батькові, дату народження та наявність підписів і печаток;
2)всі записи в розділі «Відомості про роботу».
Якщо не виявили жодних недоліків при заповненні трудової книжки, відскануйте всі заповнені сторінки оригіналу трудової книжки.
КРОК 2. Зайти в кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ та обрати в розділі «Комунікації з ПФУ» пункт меню «Відомості про трудові відносини робітника»
КРОК 3. В екранній формі поля «ЄДРПОУ страхувальника» та «Назва страхувальника» заповнюються автоматично за даними страхувальника без права редагування. Для продовження роботи натиснути кнопку «Продовжити».
КРОК 4. У вікні «Відомості про трудову діяльність робітника» заповнити наступні поля:
- РНОКПП особи
- Серія та номер паспорту
- Прізвище, ім’я та по батькові
Всі поля є обов’язковими до заповнення. Для продовження роботи натиснути кнопку «Продовжити». У табличній частині опції «Записи про трудову діяльність» натиснути кнопку «Додати запис».
КРОК 5. У вікні «Запис про трудову діяльність» слід заповнити всі поля. Обов’язковими до заповнення є поля, відмічені червоною зірочкою (*). Записи формуються відповідно до записів у трудовій книжці.
КРОК 6. У полі «Тип події» обираємо відповідний запис:
- період роботи за основним місцем роботи,
- період роботи за сумісництвом,
- строкова служба,
- період набуття освіти,
- догляд за дитиною до 3-х років
- інше.
КРОК 7. У полі «Атрибут події» обираємо відповідний запис: призначено, переведено, звільнено.
Заповнюємо поле «Дата події» відповідно до запису у графі 2 трудової книжки.
У полі «Текст запису» дублюємо відповідний запис із графи 3 трудової книжки, тобто відомості про прийом на роботу, переведення на іншу роботу і звільнення (із зазначенням причини, статті і пункту Закону).
КРОК 8. У полі «Тип документу-підстави» обираємо відповідний тип документу (мовою оригіналу): наказ, розпорядження, трудовий договір, диплом, військовий квиток тощо.
- Обраний тип документу дублюється у полі «Документ-підстава».
- Поля «Номер документу підстави» і «Дата документу підстави» заповнюється за даними графи 4 трудової книжки.
- Після заповнення всіх полів слід натиснути кнопку «Зберегти».
- Для доповнення електронної трудової книжки новим записом слід повторити кроки 5-8.
КРОК 9. Додати скановані файли за кнопкою «Скан-копії документів».
При завантаженні файлів слід обирати відповідний вид документу:
- трудова книжка або документи про стаж,
- військовий квиток,
- диплом(свідоцтво, атестат) про навчання,
- свідоцтво про народження дитини
- інші документи.
КРОК 10. Натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ», підписати і відправити звернення до Пенсійного фонду України після заповнення всіх необхідних даних.
Результат обробки звернення можна переглянути в розділі «Відомості про трудові відносини».
Окрім того, можна подати заяву на отримання Витягу з реєстру про трудову діяльність особи: у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати вкладку «Запит на отримання електронних документів».
https://t.me/pfvinobl
Коментарі до матеріалу