Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

10 кроків оцифрування трудової книжки. Інформуємо онлайн 

27.04.2023 174 0 0

Алгоритм переведення паперової трудової книжки в електронну вивчали сьогодні 24 слухачі вебінару, який провела начальник Відділу формування електронних трудових книжок Фонду області Тетяна Свиридович.  

КРОК 1. Перед поданням трудової книжки на оцифрування переконайтеся в  правильності її заповнення і перевірте:    

1)на першій сторінці трудової книжки написання прізвища, ім’я та по батькові, дату народження та наявність підписів і печаток; 
2)всі записи в розділі  «Відомості про роботу». 

Якщо  не виявили жодних недоліків при заповненні трудової книжки, відскануйте всі заповнені сторінки оригіналу трудової книжки.  

КРОК 2. Зайти в кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/  та обрати в розділі «Комунікації з ПФУ» пункт меню «Відомості про трудові відносини робітника» 
КРОК 3. В екранній формі поля «ЄДРПОУ страхувальника» та «Назва страхувальника»  заповнюються автоматично за даними страхувальника без права редагування. Для продовження роботи натиснути кнопку «Продовжити». 
КРОК 4. У  вікні «Відомості про трудову діяльність робітника» заповнити  наступні поля: 

  • РНОКПП особи 
  • Серія  та номер паспорту  
  • Прізвище, ім’я та по батькові  

Всі поля є обов’язковими до заповнення. Для продовження роботи натиснути кнопку «Продовжити». У табличній частині опції  «Записи про трудову діяльність» натиснути кнопку «Додати запис». 
КРОК 5. У вікні «Запис про трудову діяльність» слід заповнити всі поля. Обов’язковими до заповнення є поля, відмічені червоною зірочкою (*). Записи формуються відповідно до записів у трудовій книжці. 
КРОК 6. У полі «Тип події» обираємо  відповідний запис:  

  • період роботи за основним місцем роботи,  
  • період роботи за сумісництвом,  
  • строкова служба, 
  • період набуття освіти, 
  • догляд за дитиною до 3-х років 
  • інше. 

КРОК 7. У полі «Атрибут події» обираємо  відповідний запис: призначено, переведено, звільнено.  
Заповнюємо поле «Дата події» відповідно до запису у графі 2 трудової книжки. 
У полі «Текст запису» дублюємо відповідний запис із графи 3 трудової книжки, тобто відомості про прийом на роботу, переведення на іншу роботу і звільнення (із зазначенням причини, статті і пункту Закону). 
КРОК 8. У полі «Тип документу-підстави» обираємо  відповідний тип документу (мовою оригіналу): наказ, розпорядження, трудовий договір, диплом, військовий квиток тощо. 

  • Обраний тип документу дублюється у полі «Документ-підстава».  
  • Поля «Номер документу підстави» і «Дата документу підстави» заповнюється за даними графи 4 трудової книжки. 
  • Після заповнення  всіх полів слід натиснути кнопку «Зберегти». 
  • Для доповнення електронної трудової книжки новим записом слід повторити кроки 5-8. 

КРОК 9. Додати скановані файли за кнопкою «Скан-копії документів». 
При завантаженні файлів слід обирати відповідний вид документу:  

  • трудова книжка або документи про стаж,  
  • військовий квиток,  
  • диплом(свідоцтво, атестат) про навчання,  
  • свідоцтво про народження дитини  
  • інші документи. 

КРОК 10. Натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ», підписати і відправити звернення до Пенсійного  фонду України після заповнення всіх необхідних даних. 
Результат обробки звернення можна переглянути в розділі «Відомості про трудові відносини».  
Окрім того, можна подати заяву на отримання Витягу з реєстру про трудову діяльність особи: у розділі «Комунікації з ПФУ» обрати вкладку «Запит на отримання електронних документів».

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу