Електронні трудові книжки: є зміни
Пенсійний фонд затвердив зміни до порядку та черговості подання відомостей про трудову діяльність працівників (постанова правління ПФУ від 01.06.2022 № 8-3, зареєстрована в Мін’юсті 15.06.2022 № 658/37994, далі – Постанова № 8-3). Передбачено, що такі відомості потрібно подавати в будь-який період протягом п’яти років із дня початку дії Закону від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі – Закон № 1217). Розглянемо зазначені зміни, а також питання, що виникають під час подання електронних книжок до ПФУ.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року