З уведенням воєнного стану в Україні змінилося кадрове діловодство. Цьому сприяла низка нормативно-правових документів, прийнятих центральними органами виконавчої влади. Тобто крім Закону від 15.03.2022 № 2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон № 2136), яким, зокрема, врегульовано особливості організації кадрового діловодства та архівного зберігання кадрових документів у роботодавця в умовах воєнного стану, було внесено зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі – Правила № 1000/5). Отже, що ж змінилося для суб’єктів господарювання цього разу.