Охорона праці: відповіді на гарячі запитання
Служба охорони праці: чи всім роботодавцям вона потрібна
Із цієї статті ви дізнаєтесь: як організувати роботу із забезпечення безпечних умов праці, створити службу охорони праці та яким має бути обсяг витрат на охорону праці в установі.
Охорона праці (далі – ОП) – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини у процесі трудової діяльності (ст. 1 Закону від 14.10.92 р. № 2694-XII «Про охорону праці», далі – Закон № 2694).
Під час перевірок Держпраці з’ясовує наявність служби ОП. Чи потрібна вона в бюджетному закладі або установі?
Створення та забезпечення належного функціонування служби ОП посідає важливе місце в роботі будь-якої установи незалежно від форм власності й підпорядкування та є обов’язком кожного роботодавця.
Зрозуміло, що за організацію заходів з ОП відповідає роботодавець. У зв’язку із цим ст. 13 Закону № 2694 зобов’язує керівників установ створювати відповідні служби та призначати посадових осіб для розв’язання конкретних питань з ОП.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року