Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оклади посадовців місцевого самоврядування та держслужбовців підвищено – є підстава для перегляду суми індексації

Зміна підходів до порядку збільшення окладів держслужбовцям та посадовцям органів місцевого самоврядування – основна ідея прийнятої постанови КМУ від 11.02.16 р. № 77 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 р. № 1078 і від 9 грудня 2015 р. № 1013» (далі – Постанова № 77, Постанова № 1013).

Отже, у зв’язку з внесенням Постановою № 77 змін до Постанови № 1013 маємо новий порядок визначення окладів указаних категорій працівників після їх підвищення, а також доповнення та конкретизацію інших положень Постанови № 1013. Порядок підвищення на 25 % окладів, затверджених постановами КМУ за переліком, наведеним у пп. 3 п. 1 Постанови № 1013 у новій редакції, має суттєву відмінність від раніше діючих норм щодо такого підвищення. Тепер ми маємо зробити перерахунки та підвищити з 1 грудня 2015 року оклади, визначені такими постановами, з урахуванням положень постанови КМУ від 20.05.09 р. № 482 (далі – Постанова № 482).

Нагадаємо, що Постановою № 482 передбачено: у разі якщо розмір посадового окладу працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету, нижчий від визначеного законом розміру мінімальної зарплати (далі – МЗП), посадовий оклад установлюється на рівні відповідного розміру МЗП. По суті це означає, що для працівників, чиї оклади не досягали МЗП виходячи з норм зазначених постанов і в штатному розписі були встановлені на рівні МЗП в розмірі 1 378 грн., підвищувати на 25 % слід саме оклади, установлені штатним розписом.

Оскільки раніше діючі норми скасовано, для проведення розрахунків за новими нормами знову повернемося до окладів, установлених до 01.12.15 р., тобто окладів, за якими здійснювалася оплата праці в листопаді 2015 року.

Наприклад, cхемний оклад головного спеціаліста управління райдержадміністрації згідно з додатком 34 до постанови КМУ від 09.03.06 р. № 268 у листопаді 2015 року становив 880 грн. Оклад визначено з урахуванням 45%-вого підвищення у 2008 році згідно з постановою КМУ від 06.02.08 р. № 34 (таку конкретизацію зараз містить нова редакція Постанови № 1013).

Через те що такий оклад не досяг рівня МЗП, чинного в листопаді 2015 року (1 378 грн.), з урахуванням норм Постанови № 482 у штатному розписі оклад такому спеціалісту було встановлено в розмірі 1 378 грн. Виходячи з нової редакції Постанови № 1013, де йдеться про підвищення на 25 % окладів, визначених у Постанові № 268 з урахуванням Постанови № 482, оклад такого спеціаліста у штатному розписі з 01.12.15 р. має дорівнювати 1 723 грн. (1 378 грн. х 1,25).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
15.12.2025
Ревізія результатів річної інвентаризації
На що звернуть увагу ревізори коли перевірятимуть правильність проведення інвентаризацій розповімо у статті. Із цієї статті ви дізнаєтеся: про етапи ревізії та контролю за дотриманням порядку і законності під час проведення річної інвентаризації та про те, на що саме звертає увагу ревізор. Нормативн...
15.12.2025
Автомобіль під арештом на штрафмайданчику: що з амортизацією?
На автомобіль бюджетної установи в листопаді накладено арешт. Його було вилучено та розміщено тимчасово на штрафмайданчику. Згідно з обліковою політикою установи амортизація нараховується раз на рік. Чи припиняється нарахування амортизації на майно, що було арештоване та не використовується у господ...
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
Нове
03.12.2025
Відомості про транспортні засоби: інформуємо ТЦК до 20 грудня
У статті розглянуто, хто, коли та як повинен інформувати ТЦК про наявність транспортних засобів, а також яка відповідальність загрожує підприємству за неподання цієї інформації. Підприємства, у яких є власні транспортні засоби, зобов’язані двічі на рік подавати до територіальних центрів компле...
27.11.2025
Лікарняний під час навчальної відпустки
Дізнайтеся, чи потрібно переносити відпустку та робити перерахунок суми відпусткових у разі, коли працівник захворів під час навчальної відпустки. Звісно, працівник може захворіти під час навчальної відпустки, як і будь-якої іншої. Що робити, якщо працівнику відкрито листок непрацездатності: чи прод...
24.11.2025
Відпустка чи компенсація: особливі норми для держорганів
У статті висвітлено питання надання щорічних основної та додаткових відпусток працівникам держорганів, а також порядок компенсації за їх ненадання. Другий рік поспіль закони про Держбюджет України встановлюють вимоги щодо щорічної компенсації невикористаної відпустки працівникам держорганів. Проте ц...
Кращі матеріали