Облік переоцінки об’єктів основних засобів
Нормативні документи:
- Наказ Мінфіну від 13.09.16 р. № 818 «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектора та Порядку їх складання» (далі – Наказ № 818);
- Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектора, затверджені наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Наказ № 11, Методрекомендації № 11);
- НП(С)БОДС 121 «Основні засоби», затверджене наказом Мінфіну від 12.10.10 р. № 1202.
Прийняті скорочення:
- НА – необоротні активи;
- ОЗ – основні засоби;
- НМА – необоротні матеріальні активи;
- МНМА – малоцiнні необоротні матеріальні активи.
Методологічні засади формування в бухобліку та фінзвітності інформації про переоцінку ОЗ визначено в розд. ІІІ НП(С)БОДС 121 і в розд. VII Методрекомендацій № 11. Зокрема, бюджетні установи можуть переоцінювати об’єкт ОЗ, якщо його залишкова вартість суттєво відрізняється від справедливої вартості на річну дату балансу. При цьому порогом суттєвості є 10%-ве відхилення залишкової вартості від справедливої вартості об’єкта ОЗ. У разі переоцінки об’єкта ОЗ здійснюється одночасна переоцінка всіх об’єктів групи ОЗ, до якої належить цей об’єкт.
Метою переоцінки ОЗ є отримання достовірних даних про вартість наявних в обліку активів, вартість яких ураховується під час складання достовірної фінзвітності.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року