Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як відобразити в обліку придбані канцтовари?

14.03.2018

Бюджетна установа (неплатник ПДВ) придбала за рахунок коштів загального фонду (КЕКВ 2210) канцтовари для потреб бухгалтерської служби та відділу кадрів на загальну суму 917 грн. Згідно з видатковою накладною від постачальника було отримано: папір А4 Maestro 70 г/м2 – 7 пачок вартістю 105 грн. кожна на загальну суму 735 грн., олівці чорнографітні Economix синьо-жовті – 10 шт. вартістю 2,50 грн. кожен на загальну суму 25 грн., ручки кулькові Economix Pulsar – 10 шт. вартістю 7,50 грн. кожна на загальну суму 75 грн., папір для нотаток Economix кольоровий, 90 х 90, 1 000 арк. – 2 пачки, вартістю 41 грн. кожна на загальну суму 82 грн. У використання було частково видано: 3 пачки паперу, 10 олівців, 10 ручок кулькових, 2 пачки паперу. Як відобразити в обліку ці операції?

Згідно з НП(C)БОДС 123 «Запаси» та Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектора, затвердженими наказом Мінфіну від 23.01.15 р. № 11 (далі – Методрекомендації № 11), придбані запчастини та господарські товари є запасами, адже відносяться до активів, які перебувають у формі сировини чи допоміжних матеріалів для досягнення поставленої мети та/або задоволення потреб суб’єкта держсектора.

Відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.13 р. № 1203, та Порядку його застосування, затвердженого наказом Мінфіну від 29.12.15 р. № 1219 (далі – Порядок № 1219, Наказ № 1219), господарські товари мають відображатися на субрахунку 1812, де обліковуються малоцінні та швидкозношувані предмети (далі – МШП) на складі. Порядком № 1219 до МШП віднесено предмети, що використовуються протягом не більше року або операційного циклу, якщо він більше року. До них, зокрема, належить і канцелярське приладдя (папір, олівці тощо).

Порядок обліку канцтоварів регламентується НП(C)БОДС 123 та Методрекомендаціями № 11.

Слід узяти до уваги: згідно із змінами, внесеними наказом Мінфіну від 28.12.17 р. № 1169 до п. 37 розд. II Методрекомендацій № 11, після передачі в експлуатацію МШП списують із балансу установи, але організовують оперативний кількісний облік таких предметів (окрім канцелярського приладдя)за місцями експлуатації та матеріально відповідальними особами протягом строку їх фактичного використання. Тобто оперативний облік канцелярського приладдя вести не потрібно, і в момент видачі у використання його слід списати з балансу.

Операції з переміщення, видачі й вибуття запасів, у тому числі МШП, оформляються типовими формами, затвердженими наказом Держказначейства від 18.12.2000 р. № 130.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
17.03.2025
Надбавка за англійську мову: затверджено порядок установлення
Наша країна невпинно наближається до набуття членства в Європейському Союзі, тому знання іноземної мови знадобиться багатьом. Постановою КМУ від 07.03.2025 № 257 затверджено Порядок установлення надбавки за володіння англійською мовою деяким категоріям осіб (далі – Постанова № 257, Порядок № 2...
07.04.2025
Функції та повноваження ОМС у галузі оборонної роботи та щодо територіальної оборони
В умовах правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування (далі – ОМС) продовжують виконувати свої повноваження щодо забезпечення життєдіяльності територіальних громад, а також допомагають військовим підрозділам. Проте не всі способи підтримки військових підрозділів відповідають...
19.05.2025
Тривалість щорічних відпусток працівників закладів освіти
У статті розглянуто актуальні питання щодо тривалості відпусток працівників освітньої галузі після набуття чинності змінами до деяких урядових рішень. Кожному громадянину, який працює, гарантується відпочинок. Проте для різних галузей бюджетної сфери та навіть категорій працівників однієї установи з...
Нове
26.05.2025
Довідка про зарплату для обчислення пенсії: практичні нюанси складання
Завдяки цій статті бухгалтер отримає чітке уявлення про те, як та на підставі яких документів правильно складати довідку для призначення пенсії, щоб уникнути помилок. Громадяни, які виходять на пенсію, мають підтвердити свої доходи за період до 01.07.2000 довідкою з роботи. За якими правилами склада...
16.05.2025
Повідомлення про прийняття на роботу подаємо з урахуванням змін
Повідомлення про прийняття працівника на роботу є обов’язком усіх роботодавців. Нещодавно форму такого повідомлення було змінено. Розглянемо докладно, як тепер його подавати та що саме змінилося. Повідомлення про прийняття працівника на роботу є обов’язком усіх роботодавців. Нещодавно ф...
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
Кращі матеріали