Рубрика:
Рубрики розділу:
Додаткова угода для внесення змін до чинного договору
Нерідко зміни, пов’язані з нововведеннями в законодавстві, нестабільною економічною ситуацією в країні, систематичним зростанням цін на енергоносії тощо, потребують коригування умов договорів. У такому разі законодавство передбачає складання окремого документа – додаткової угоди. Нерідко...
A Олександр Козка
07.09.2020 536 0 0
Фінансово-правовий статус бюджетних установ
Бюджетні установи наділені законодавством та органами, за рішеннями яких вони утворені, відповідним правовим статусом, що визначає їх роль та місце в бюджетних та господарських правовідносинах, обсяг прав і обов’язків. Усе це характеризує їхній юридичний стан, визначає межі конкретних дій, гар...
22.09.2020 318 0 0
Реорганізація та ліквідація бюджетної установи: юридичні аспекти
Процеси децентралізації та реформування органів влади зумовлюють необхідність здійснення процедури реорганізації або ліквідації бюджетних установ відповідного рівня. Пропонуємо ознайомитися з основними законодавчими нормами, які регулюють реорганізацію та ліквідацію, особливостями її проведення та о...
09.10.2020 1350 0 2
Планування та розрахунки до кошторису: що потрібно врахувати
Правильне планування видатків у кошторисі є основою ефективного використання бюджетних коштів та уникнення проблем під час здійснення таких видатків. Реорганізація ОМС у новоутворених громадах і районах Правильне планування видатків у кошторисі є основою ефективного використання бюджетних коштів та ...
03.11.2020 905 0 2
Аналіз ефективного використання ОЗ бюджетною установою
Із цієї консультації ви дізнаєтесь, навіщо щороку інвентаризувати активи та зобов’язання, якою є мета інвентаризації та як її досягти. Інвентаризація-2020: проведемо з користю! Із цієї консультації ви дізнаєтесь, навіщо щороку інвентаризувати активи та зобов’язання, якою є мета інвентари...
13.11.2020 312 0 0
Інвентаризація в ЗДО: покроковий алгоритм
У консультації розглянемо покроково, як провести інвентаризацію активів та зобов’язань дитячого садка. Інвентаризація-2020: проведемо з користю! У консультації розглянемо покроково, як провести інвентаризацію активів та зобов’язань дитячого садка. Крок 1. Створення інвентаризаційної комі...
13.11.2020 644 0 0
Внутрішній контроль та аудит
Із цієї консультації ви дізнаєтеся: які нормативні документи регламентують створення підрозділу внутрішнього аудиту; хто, коли та з якою метою здійснює внутрішній аудит; коли розробляти та подавати плани проведення внутрішнього аудиту та звіти про їх виконання. Загальні положення Розпорядники бюдже...
06.02.2019 1053 0 3
Службове житло: правовий статус, оформлення та управління
Правовий режим використання службового житла встановлено ще Житловим кодексом УРСР (далі – ЖК) та іншими підзаконними актами. З огляду на це, на сьогодні такі питання додатково урегульовано прийнятими останніми роками нормативно-правовими актами. Пропонуємо розглянути їх у контексті вимог зако...
13.02.2019 3345 0 0
Облік придбаного службового житла
Ми розглянемо, як відобразити в обліку операції з придбання та утримання службового житла з урахуванням прийнятих рішень про залишення його на балансі установи та передачу на баланс відповідному уповноваженому органу чи балансоутримувачу або в комунальну власність за місцем перебування такого житла....
13.02.2019 788 0 1
Складові бюджетного запиту
Із цієї консультації ви дізнаєтесь: які законодавчі акти регламентують питання складання бюджетних запитів та підготовки розрахунку надходжень спеціального фонду бюджету; про джерела формування спецфонду; яку обов’язкову інформацію повинен містити бюджетний запит. як розрахувати надходже...
06.06.2018 16155 0 1
Як заповнити платіжне доручення при перерахуванні коштів на електронний рахунок СЕА ПДВ?
Як бюджетній установі – платнику податків на загальних підставах пере рахувати кошти з власного поточного рахунка на електронний рахунок системи електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА)? Які реквізити слід зазначати у платіжному дорученні? Відповідно до п. 2001.2 Податкового кодексу...
08.06.2018 3919 0 1
Субвенції між державним та місцевими бюджетами
Акценти цієї статті: види субвенцій; порядок їх перерахунку органами ДКС та відображення в бухобліку. Основні поняття Кошти, які безоплатно і безповоротно передаються з одного бюджету до іншого, називаються міжбюджетними трансфертами. Бюджетний кодекс (далі – БК) поділяє міжбюджетні т...
04.07.2018 1544 0 1
Для забезпечення сучасної середньої освіти надаватиметься субвенція
Розвиток суспільства має бути безперервним процесом. Забезпечити це без високоосвічених спеціалістів неможливо, тому готувати громадян до професійної роботи держава має змалечку. Тож розглянемо один із фінансових аспектів, що сприятиме успішній реалізації реформи загальної середньої освіти. Норматив...
04.07.2018 371 0 0
Зберігання бухгалтерських документів
Із цієї статті ви дізнаєтеся: які документи та як довго слід зберігати; коли та на підставі чого їх передають до архіву установи; хто несе відповідальність за зберігання бухгалтерських документів. Нормативна база Для встановлення строків зберігання документів слід керуватися Переліком типових докум...
23.08.2018 3776 0 1
Финансування ВНЗ у 2018 році
Зазвичай щороку, виходячи з відповідного закону про Держбюджет, визначаються повноваження та завдання Кабміну. Не є винятком і цей рік. Тож стисло розглянемо, що заплановано здійснити Кабмінові в частині використання коштів бюджету для галузі освіти. Розподіл резерву субвенції Отже, з 01.01.18 р....
15.02.2018 2113 0 1
Залишки освітньої субвенції: на що можна витрачати?
Минулорічний залишок освітньої субвенції навчально-виховного закладу становив 1 200 тис. грн. У консультації розповімо, на що саме можна спрямувати ці кошти і що розуміється під поняттям «оновлення матеріально-технічної бази»? Минулорічний залишок освітньої субвенції навчально-виховного ...
18.05.2021 291 0 1
Обслуговування бухгалтерією ОТГ бюджетних установ
Чи може бухгалтерія сільської ради об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ) обслуговувати всі бюджетні установи на території громади? Ні, не може. Такі функції може виконувати централізована бухгалтерія (далі – ЦБ). Як та з якою структурою її створити; чиїм коштом утримувати;...
08.06.2021 260 0 0
Облік витрат на ремонт в орендованому приміщенні
У процесі експлуатації бюджетними установами орендованих будівель або приміщень часто виникає потреба у проведенні ремонту. Хто та чиїм коштом має здійснювати ремонт (орендар чи орендодавець), за яким КЕКВ оплачувати витрати, як обліковувати відповідні операції, з’ясуємо в цій консультації. Ре...
14.08.2019 1083 0 0
Відповідальність за невиконання умов договору
Відповідальність підприємства та посадових осіб Як показує судова практика, порушення взятих на себе зобов’язань усе ще залишається однією з основних причин спорів між сторонами договору. Тому недарма кожна з них намагається внести до нього умови, які б змушували її контрагента належно виконув...
09.10.2019 13814 0 2
Харчові продукти: підраховуємо залишки
У консультації «Інвентаризація в ЗДО: покроковий алгоритм» було розглянуто покроковий алгоритм проведення інвентаризації активів та зобов’язань на прикладі закладу дошкільної освіти (далі – ЗДО). У цій статті розкажемо більш детально про специфіку інвентаризації харчових прод...
13.11.2020 393 0 1