Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як здійснюється взяття на облік ФОП за основним місцем обліку?

15.03.2021 31 0 0

Відповідно до п. 6.1 розд. VI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 9 грудня 2011 року № 1588 (далі - Порядок), взяття на облік за основним місцем обліку фізичної особи - підприємця здійснюється після її державної реєстрації згідно із Законом № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон № 755) контролюючим органом за місцем її державної реєстрації на підставі:

  • відомостей про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця;
  • відомостей про скасування державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Контролюючі органи здійснюють контроль відомостей, які надійшли стосовно фізичної особи - підприємця з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), у порядку, визначеному п. 3.3 розд. III Порядку (п. 6.2 розд. VI Порядку).

Взяття на облік за основним місцем обліку фізичної особи - підприємця контролюючим органом проводиться у день отримання відомостей про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця та здійснюється датою внесення даних до Реєстру самозайнятих осіб за номером, який відповідає порядковому номеру реєстрації відповідного повідомлення державного реєстратора в журналі за формою № 7-ОПП (п. 6.4 розд. VI Порядку).

Згідно з п. 6.5 розд. VI Порядку дані про взяття на облік фізичної особи - підприємця передаються до ЄДР у день взяття на облік за основним місцем обліку із зазначенням: дати та номера запису про взяття на облік, найменування та ідентифікаційного коду контролюючого органу, в якому фізичну особу - підприємця взято на облік.

Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону № 755 відомості, що містяться в ЄДР, надаються у вигляді:

  1. безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг до відомостей з ЄДР;
  2. оприлюднення публічної інформації з ЄДР у формі відкритих даних відповідно до Закону № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації»;
  3. безоплатного доступу через персональний кабінет до документів, поданих, зокрема, фізичною особою - підприємцем;
  4. документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі;
  5. виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі;
  6. витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату;
  7. суб'єктам приватного права може надаватися прямий доступ до ЄДР в електронному вигляді у режимі реального часу на платній основі на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором.

mk.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали