Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Конкуренція як стимул для розвитку аудиторських компаній

26.11.2020

Монополія на ринку – мрія будь-якої компанії, яка намагається створити унікальний продукт чи послугу. Конкуренція змушує є інвестувати в ефективність, якість, сервіс, інновації, у певний спосіб впливаючи на прибутки від продажів. Але все-таки бізнесу корисно працювати із рівними, не створюючи штучних перешкод для конкурентів, а випереджаючи їх. Які прийоми допоможуть стати лідером ринку і втримати позиції серед конкурентів на ринку аудиторських послуг?

Користь конкуренції

Сучасний ринок не може існувати без конкуренції. Вона приймає різні форми і методи конкурентної боротьби залежно від галузей і сфер, які постійно вдосконалюються, а компанії змушені підлаштовуватися під динаміку того, що відбувається у зовнішньому середовищі. Завдання бізнесу – вчасно усвідомити зміни і пристосуватися до них. Компанії повинні надавати такі послуги, які зацікавлять потенційних клієнтів. Методи конкурентної боротьби в цьому випадку – лише наслідок зовнішніх змін, а також впливу основних тенденцій.

Конкуренція дає стимул до підвищення якості послуг, впровадження інновацій та нових підходів до ведення бізнесу, а також загартовує перед перевірками і кризами. Бізнес, готовий до рівних правил гри, менш вразливий до кризових явищ і перевірки контролюючих органів. Окрім того, конкурентний бізнес більш підготовлений до виходу на зовнішні ринки. Бізнес цілком дотримується спортивних правил у своєму сегменті. Це такі ж змагання за першість. Щоб стати чемпіоном світу і виграти олімпіаду, необхідно стати кращим у своїй категорії на національному рівні й подолати безліч етапів, які передують цьому.

Конкуренція значно покращує і розвиває бренд роботодавця. У лідерів ринку завжди є кадровий резерв. Працівники завжди віддають перевагу такій компанії у виборі роботодавця. Чесна конкуренція, а тим паче виграш у конкурентній боротьбі, дають компанії можливість увійти в історію й закарбуватися в пам’яті зацікавлених сторін.

Навіщо вивчати конкурентів

Конкуренти можуть бути прямими – це аналогічні продукти чи послуги, які схоже вирішують проблеми клієнтів, а також непрямими – вирішують однакову проблему або задачу, але різними способами.

Вивчення конкурентів можна назвати певною мірою отриманням бізнес-освіти у вузькій сфері. Це відмінний спосіб розвиватися і вчитися найкращим практичним інструментам у бізнесі. Ба більше, цей підхід можна зробити пріоритетом у своїй роботі, що, безсумнівно, дасть змогу примножити прибутки.

Компанії, які надають аналогічні послуги, часто вдаються до експериментів як внутрішньої, так і зовнішньої бізнес-діяльності. Їхня робота може стати чудовим джерелом для ідей, адаптованих для вашої компанії. Часто приклади успіху великих компаній показують, у якому напрямі слід рухатися, де відкриваються нові перспективи для розвитку бізнесу. Покрокові алгоритми, або так звані дорожні карти, дають можливість побачити або створити систему, у якій працюють конкуренти, й мінімізувати ризики для своєї компанії, враховуючи всі недоліки і прорахунки.

Вивчення конкурентів, які мають кращі результати, показує, куди буде рухатися ринок. Якщо вчасно зрозуміти основні тенденції, можна натиснути на необхідні важелі, удосконалити певні бізнес-процеси і зайняти бажану нішу поряд з лідерами.

Якщо ви проаналізували конкурентів, порівняли їх слабкі і сильні сторони з вашими, ваші послуги і загалом робота компанії має покращитися за рахунок отриманих інсайтів про методи залучення клієнтів, функціонал, стратегії завоювання ринку й інших характеристиках.

Компанія повинна бути досить швидкою, щоб виводити нові послуги на ринок і тестувати нові гіпотези, а також гнучкою, щоб мати можливість зробити черговий виток розвитку в бік більш перспективної бізнес-моделі.

devisu.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
14.05.2025
Уряд залучить кошти для кредитування МСБ через два державні банки
Кредитування малого та середнього бізнесу: що пропонує Кабмін? Більше за темою: Доступні кредити під 5, 7, 9 % і дисконтування Кабмін ухвалив низку важливих рішень щодо доступності кредитування бізнесу. Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час засідання Уряду 13 травня.   ...
14.05.2025
До 18.06.2025 СГ потрібно отримати дозвіл на зовнішню рекламу
Розширено Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, зокрема, розміщення зовнішньої реклами! Більше за темою: Акт на списання товарів, використаних для рекламної безкоштовної роздачі Рекламні послуги: облік у замовника ...
13.05.2025
Платіжне шахрайство з картками: огляд НБУ
У 2024 році спостерігалося зменшення кількості незаконних дій та шахрайських операцій з використанням платіжних карток, за якими були понесені збитки. Цей показник порівняно з 2023 роком знизився на 2 тис. операцій (або на 1 %) – до 270 тис. операцій. Більше за темою: Зарплатну картку працівн...
Кращі матеріали
Центр сповіщень