Договір суборенди: правила та особливості складання
Ситуація: установа орендує приміщення на підставі договору оренди. Проте частина орендованих приміщень не використовується.
Запитання:
- За яких умов установа-орендар може передати невикористовувані приміщення в суборенду?
- Які зобов’язання в такому разі беруть на себе орендар і суборендар?
- Чи є особливості суборенди, якщо установа-орендар є бюджетною та орендує комунальне майно?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року