Розукомплектування основного засобу: нюанси обліку
Якщо ви придбали комплект, наприклад, меблів або комп’ютерної техніки, який за документами числиться комплектом, то й оприбутковуєте його як комплект. Утім, із часом одна або декілька його складових виходять з ладу, не можуть використовуватися за призначенням і не підлягають ремонту. Тож такі складові слід списати. Але як це зробити та відобразити в обліку, якщо бухгалтер має інформацію лише про вартість комплекту? Спробуємо в цьому розібратися.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року