Охорона праці: організаційні, облікові та податкові аспекти
Роботодавець знає, що питання податків є вкрай актуальним, оскільки «шаленим причепом» тягне за собою догани, штрафні санкції, адміністративні та кримінальні справи. Звісно, якщо він ухиляється від відповідних оплат або порушує інші норми податкового законодавства. Але не всі роботодавці замислюються про обліково-податкові аспекти такого важливого питання, як охорона праці. Тож розглянемо: якими нормативно-правовими актами регулюються питання охорони праці; з яких заходів складається охорона праці; як фінансуються, відображаються в обліку та оподатковуються витрати на охорону праці.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року