Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи треба подавати повідомлення за формою № 20-ОПП у разі придбання приміщення, здачі його в оренду, відкриття у ньому магазину?

Підприємство придбало у власність нежитлове приміщення, одну частину якого відразу здало в оренду, а у другій половині через деякий час відкрило роздрібний магазин. Чи треба у цьому випадку подавати органам ДФС повідомлення за формою № 20-ОПП?

Так, підприємство зобов'язане повідомити орган ДФС про всі ці події. Пояснимо чому.

Обов'язок платника податків повідомляти орган ДФС за основним місцем обліку про всі об'єкти оподаткування й об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, передбачений п. 63.3 Податкового кодексу (далі – ПК) та Порядком, затвердженим наказом Мінфіну від 09.12.11 р. № 1588 (далі – Порядок № 1588).

Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, або ті, через які проводиться діяльність, подається за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за формою № 20-ОПП), наведеною в додатку 11 до Порядку № 1588.

Повідомлення за формою № 20-ОПП подається:

  • при взятті на облік;
  • при виникненні нового об'єкта оподаткування;
  • при зміні відомостей про об'єкт оподаткування, а саме зміні типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
07.04.2025
Підприємство здає в оренду частину приміщення: як оформити договір, подати форму № 20-ОПП і що з податком на нерухомість?
На практиці нерідко виникають ситуації, коли підприємство планує здати в оренду лише частину приміщення (складу, ангару тощо). Однак у таких випадках виникає низка запитань, зокрема: як правильно зазначити в договорі оренди, що в користування передається саме частина приміщення; чи потрібно пода...
14.03.2025
6 помилок платників податків в огляді практики Верховного Суду за січень 2025 року
Розглянемо практику Верховного Суду у податкових спорах за січень 2025 року та складемо рейтинг із 6 помилок, яких припустилися платники податків як учасники цих спорів. Ти завжди у відповіді за те, чому не намагався перешкодити (Жан-Поль Сартр, 1905–1980) Розглянемо практику Верховного Суду у...
14.02.2025
6 помилок платників податків в огляді практики Верховного Суду за грудень 2024 року
Розглянемо практику Верховного Суду у податкових спорах за грудень 2024 року та складемо рейтинг із 6 помилок, яких припустилися платники податків як учасники цих спорів. Коли вам здається, що мета недосяжна, не змінюйте ціль – змініть свій план дій.  Конфуцій, китайський філософ (551 д...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
01.05.2025
Чи може працівник підписати заяву на відпустку власним КЕП?
Чи може співробітник підприємства, який працює в дистанційному режимі, подати в електронному вигляді заяву про надання йому чергової щорічної відпустки.  Співробітник підприємства, який працює в дистанційному режимі, хоче подати в електронному вигляді заяву про надання йому чергової щорічної...
01.05.2025
Як підписати документ кваліфікованим електронним підписом?
 Розглянемо, як на практиці можна підписати електронний документ за допомогою КЕП без спеціальних програм, що дозволяють це зробити. Суб’єкти господарювання з кожним днем дедалі активніше використовують у своїй діяльності електронний документообіг. Зокрема, для обміну документами з контра...
28.04.2025
Як вести облік відходів на підприємстві
Законом від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» визначено правові, організаційні та економічні засади діяльності щодо управління відходами в Україні. Водночас цей документ зобов’язує СГ вести облік операцій з управління відходами. Низка підзаконних нормативних акті...
Кращі матеріали
Центр сповіщень