Облік ПДВ за гарантійними зобов'язаннями: 6 типових ситуацій
14.06.2016 846 0 1
Акценти цієї статті: порядок обкладення ПДВ таких операцій, як:
- гарантійна заміна бракованого товару (у т. ч. і в разі, коли новий товар відрізняється за вартістю від бракованого);
- повернення бракованого товару;
- гарантійний ремонт.
Гарантійна заміна товару без зміни вартості
При гарантійній заміні покупець повертає постачальникові або виробникові раніше придбаний бракований товар, а натомість отримує такий самий без браку. Розглянемо, як вести облік ПДВ при гарантійній заміні неякісного товару на прикладі двох ситуацій.
Ситуація 1
Покупці – суб’єкти господарювання
Підприємство – платник ПДВ продає обладнання. Покупцями є суб’єкти господарювання (платники і неплатники ПДВ). Чи потрібно підприємству оформляти розрахунок коригування (далі – РК) при гарантійній заміні неякісного обладнання, яке було оплачене покупцем, коли покупець – платник ПДВ і неплатник ПДВ?
Уважаємо, що ця ситуація має два варіанти рішення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року