Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Схвалено постанову, що створює можливості для модернізації державного сервісу в Україні

06.08.2021 16 0 0

Уряд ухвалив постанову, що дозволить модернізувати мережу центрів надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП або Центр), покращити доступ до адмінпослуг та розширити кількість сервісів у Центрах. Постанова передбачає зміни до Примірного положення про ЦНАП та Примірного регламенту ЦНАП. Крім цього, постанова сприятиме появі нових Дія Центрів.

Дія Центри - one-stop shop - із комплексом усіх необхідних послуг для громадян. Комфортні та інклюзивні приміщення, клієнтоорієнтовані адміністратори, що пройшли навчання, цифрові інструменти, що пришвидшують сервіс, — все це про сучасний державний сервіс.

Як постанова змінить сферу адміністративних послуг:

  • Відвідувачі зможуть впливати на якість послуг у Центрах, а ЦНАПи - системно покращувати обслуговування. Щоб підвищити якість послуг, ЦНАПи проводитимуть моніторинг якості та публікуватимуть результати. Крім цього, в кожному ЦНАПі можна буде знайти QR-код із формою-опитувальником для відгуків.
  • Зникнуть черги. Штат працівників, кількість місць для очікування та площа простору в Центрах формуватимуться, зважаючи на кількість жителів територіальної громади. Крім цього, це дозволить оптимізувати навантаження на адміністраторів.
  • ЦНАП стане місцем для зустрічей громади. У Центрах з’явиться можливість проводити соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи для територіальної громади. Крім цього, ЦНАПи зможуть запровадити додаткові сервіси — безоплатну правову допомогу, приймання головою територіальної громади та консультації підприємців у межах проекту Дія. Бізнес.
  • Приміщення Центрів стануть більш сучасними та комфортними. ЦНАПи зможуть використовувати позначки «Дія Центр», навігаційні вказівники, піктограми, постери про нові цифрові можливості, а також затверджені рекомендації щодо дизайну приміщення.
  • Українці зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів «Мобільний адміністратор» та «Мобільний центр». Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу.

www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу