Про затвердження Порядку проведення особами, уповноваженими правлінням ПФУ, перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності
З 1 січня 2023 року ФСС та ПФУ були об'єднані. ПФУ став уповноваженим органом управління в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Порядок передбачає проведення перевірки листків непрацездатності для контролю обґрунтованості формування та видачі медичних висновків про тимчасову непрацездатність. Уповноважені посадові особи територіального органу ПФУ та/або уповноважені лікарі, перелік яких затверджується правлінням ПФУ, проводять перевірку листків непрацездатності та медичних висновків.
Рішення щодо проведення перевірки листків непрацездатності може бути прийнято на підставі таких подій:
1) Прийняття рішення щодо проведення перевірки здійснюється на підставі виявлення невідповідностей, зокрема, шляхом проведення ризик-орієнтованого моніторингу електронного реєстру листків непрацездатності з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи ПФУ.
Якщо під час моніторингу виявлено листки непрацездатності, що потребують подальшої перевірки, територіальний орган ПФУ приймає рішення щодо проведення перевірки та робить відмітку у підставах для перевірки "За результатами моніторингу даних".
Порядок проведення моніторингу електронного реєстру листків непрацездатності встановлюється правлінням ПФУ.
2) Повідомлення від НСЗУ про виявлення невідповідностей та/або застережень до даних, що містяться в медичному висновку за результатами здійснення заходів з верифікації даних в електронній системі охорони здоров’я;
3) Звернення страхувальника (роботодавця);
4) Звернення застрахованої особи щодо обґрунтованості виданого їй листка непрацездатності;
5) Запити правоохоронних органів та рішення суду.
Коментарі до матеріалу