До Міністерства освіти і науки України надходять звернення від наукових установ щодо включення до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, після проходження державної атестації у 2025 році.
Інформуємо, що старт роботи цифрового інструменту подачі заявок для включення до Держреєстру в Національній електронній науково-інформаційній системі «URIS» заплановано з 01 січня 2026 року Відповідальні особи за подання матеріалів на державну атестацію матимуть у своїх електронних кабінетах відповідний сервіс для подання заявок.
Хто може претендувати на включення до Держреєстру
До Державного реєстру входять наукові установи та заклади вищої освіти незалежно від форми власності, які пройшли державну атестацію та за її результатами віднесені до груп А, Б або В.
Установи, які подаються на позачергову державну атестацію, матимуть право подати заявки після її проходження.
Які документи необхідні для подання
Більшість документів і даних вже зібрані під час атестації в системі «URIS». У той же час під час подання заявки потрібно буде додати:
1) копії установчих документів;
2) довідку про стан розвитку дослідницької матеріально-технічної бази. Зразок форми знаходиться за покликанням.
Терміни подання і розгляду заявок
Перша хвиля:
1–8 січня 2026 року — подання заявок;
9–16 січня 2026 року — розгляд та затвердження результатів опрацювання.
Друга хвиля
9–22 січня 2026 року — подання заявок;
23–30 січня 2026 року — розгляд та затвердження результатів опрацювання.
Надалі можливість подання заявок буде відкрита на постійній основі та опрацьовуватиметься протягом І кварталу 2026 року відповідною комісією один раз на місяць.
МОН
