Виправлення помилок в об’єднаній звітності
Типові помилки, які допускаються в Податковому розрахунку, та шляхи їх виправлення розглянули сьогодні під час чергового онлайн-семінару. Інна Лихогляд – заступник начальника Відділу ведення електронних реєстрів Пенсійного фонду Вінниччини Інна Лихогляд роз’яснила наступне:
Коригування поданого і прийнятого Розрахунків проводяться на підставі самостійно виявлених платником помилок, а також на підставі повідомлень про помилки, виявлені контролюючим органом. Якщо після подання звіту були виявлені помилки, то для їх виправлення потрібно подати Податковий розрахунок наступного типу:
- «Звітний новий» - у разі виправлення помилок до закінчення граничного терміну подання звіту,
- або «Уточнюючий» - якщо помилки виправляються після закінчення граничного терміну подання звіту.
- Розрахунки «Звітний новий» та «Уточнюючий» подаються на підставі інформації з раніше поданих Розрахунків і містять інформацію лише за рядками з реквізитами або сумами нарахованого ЄСВ, ПДФО та ВЗ, які потрібно уточнити.
- Важливо пам’ятати, що інформацію, яку не потрібно коригувати, в табличних частинах додатків до Розрахунку дублювати не потрібно.
https://t.me/pfvinobl
Коментарі до матеріалу