Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Подання Заяви-розрахунку

14.08.2024

Заява-розрахунок містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти. Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.
 
Для отримання фінансування по лікарняних починаючи з 1 січня 2023 року заява-розрахунок подається до Пенсійного фонду України через особистий електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг.
 
Функціонал пункту меню “Заяви-розрахунки” особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями: період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності); здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до Пенсійного фонду України.
 
Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.
 
До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.
 
Зверніть увагу!

  • Обмежено максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку до 200 штук.
  • Не допускається використання лапок у назві суб’єкта господарювання при заповненні заяви-розрахунку.
  • Не потрібно роботодавцям для подання заяв-розрахунків укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП, як це було передбачено раніше у взаємовідносинах із ФССУ.
  • Роботодавці можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України у разі неможливості користуванням електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.08.2025
Лист НАДС: щодо можливості виплати доплат за додаткове навантаження, пов’язане з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника або за вакантною посадою
Національне агентство України з питань державної служби
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
08.08.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (04.08.2025 - 08.08.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Лист Мінсоцполітики: Щодо індексації заробітної плати Відповідно до статті 34 Закону України від 19.11.2024 № 4059-IX "Про Державний бюджет України на 2025 рік" (далі - Закон № 4059) визначено, що обчислення індексу споживчих цін для індексації грошових доходів...
Нове
04.11.2025
Розьяснення НАДС: щодо окремих питань проведення оцінювання результатів службової діяльності державного службовця у разі зміни особи, яка визначила йому завдання і ключові показники
Національне агентство України з питань державної служби
04.11.2025
Урядом прийнято розпорядження від 29 жовтня 2025 р. № 1164-р «Про визначення результатів виконання завдань у 2025 році державними службовцями, які займають посади державної служби категорії “А”
Урядом прийнято розпорядження від 29 жовтня 2025 р. № 1164-р «Про визначення результатів виконання завдань у 2025 році державними службовцями, які займають посади державної служби категорії “А”, призначення на посаду та звільнення з посади яких здійснюється Кабінетом Міністрів Укра...
04.11.2025
Оренда та комунальні послуги: особливості відображення компенсації в податковій накладній
Які особливості заповнення граф податкової накладної у разі отримання компенсації орендарем вартості комунальних послуг, електроенергії, прибирання, тощо?  Підпунктом 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) визначено, що господарс...