Практичні інструкції, що допоможуть уникнути помилок при формуванні повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, отримали сьогодні 35 учасників вебінару у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини. Захід провела Ірина Палій – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.
ЯКІ СТРОКИ подання повідомлення?
Страхувальник повинен протягом місяця з дня здійснення виплати за рахунок коштів Пенсійного фонду надіслати повідомлення до Пенсійного фонду України.
ПОДАТИ повідомлення можна через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.
АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ повідомлення про виплату коштів:
Переглянути повідомлення та його статус можна у розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам».
ВАЖЛИВО!
Після збереження, підписання та відправлення повідомлення до Пенсійного фонду:
https://www.pfu.gov.ua