Порядок призначення завідувача філії опорної школи
Відповідно до ч. 3 ст. 26 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145-VIII керівник опорного закладу освіти призначає на посаду та звільняє з посади працівників, у тому числі завідувача філії. При цьому призначення на посаду завідувача філії опорної школи здійснюється без конкурсу.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 07.04.2021 р. № 4.5/782-21
Щодо збереження кваліфікаційної категорії при переході педагогічного працівника на іншу посаду
(Витяг)
За результатами розгляду <…> звернення <…> щодо збереження кваліфікаційної категорії при переході педагогічного працівника на іншу посаду в межах компетенції інформуємо.
<…>
Атестація педагогічних працівників регламентована Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930 (далі – Типове положення).
Відповідно до пункту 4.1 Типового положення необхідною умовою присвоєння кваліфікаційної категорії педагогічному працівнику є наявність у нього вищої педагогічної або іншої вищої освіти за освітнім ступенем магістра (спеціаліста).
Згідно з пунктом 3.27 Типового положення за педагогічними працівниками, які переходять на роботу з одного навчального закладу до іншого, а також на інші педагогічні посади у цьому самому закладі, зберігаються присвоєні кваліфікаційні категорії (тарифні розряди) та педагогічні звання до наступної атестації.
За таких підстав при переході педагогічного працівника з посади вчителя початкових класів на посаду вчителя математики за ним до наступної атестації має зберігатися кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”, присвоєна на посаді вчителя початкових класів.
Критерієм для присвоєння кваліфікаційних категорій є відповідність педагогічного працівника вимогам, встановленим пунктами 4.3 – 4.6 Типового положення.
Правила, встановлені Типовим положенням, поширюються на осіб, які працюють на педагогічних посадах незалежно від здобутої ними освіти.
Начальник Головного
управління загальної середньої
та дошкільної освіти
Ю. Кононенко
Коментарі до матеріалу