Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оплата лікарняних у разі ліквідації чи реорганізації

20.09.2023

У разі ліквідації або реорганізації підприємства, установи чи організації, виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації, здійснюються правонаступником, а в разі його відсутності - територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем обліку ліквідованої структури як страхувальника.

Нагадаємо, що підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності.

Сформований лікарняний надсилається роботодавцю, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Отже, якщо страхувальник до ліквідації підприємства не оплатив листки непрацездатності працівників, правонаступник в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду може сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику. В запиті необхідно вказати код ЄДРПОУ та назву страхувальника, що припинив діяльність і зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії лікарняних.

Після опрацювання та перевірки даного запиту Пенсійним фондом будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності, на підставі яких правонаступник зможе сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.

https://web.telegram.org

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.08.2025
Лист НАДС: щодо можливості виплати доплат за додаткове навантаження, пов’язане з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника або за вакантною посадою
Національне агентство України з питань державної служби
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
25.07.2025
Лист Мінсоцполітики: щодо індексації стипендій
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ   ЛИСТ від 14.07.2025 р. № 404/0/98-25/314   Витяг   Департамент розгляду звернень громадян та контролю виконання документів Міністерства соціальної політики України [...] розглянув запит [...] щодо індексації грошових доходів [...] та п...
Нове
17.10.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (13.10.2025 - 17.10.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Як вилатити заробітню платню померлому робітнику Чи можна перерахувати залишок невиплаченої заробітної плати померлої працівниці на її платіжну карту? Новий функціонал у Prozorro: замовники зможуть змінити рішення про дискваліфікацію учасника З 9 жовтня в еле...
17.10.2025
Вийшов практичний посібник, що допоможе вчителям початкових класів працювати за оновленим Держстандартом
Вийшов практичний посібник, що допоможе вчителям початкових класів працювати за оновленим Держстандартом Нещодавно ГС «Освіторія» і МОН презентували методичний посібник для вчителів початкових класів — «Перезавантаження НУШ: практичні орієнтири для вчительства початкової школ...
17.10.2025
Всеукраїнське опитування про використання освітніх технологій
Розпочинаємо загальнонаціональне опитування про розвиток EdTech-екосистеми в Україні для освітян, батьків та керівників закладів освіти. Мета — зрозуміти, як саме в Україні впроваджують сучасні освітні технології: від електронних щоденників і навчальних платформ до LMS-систем та інструментів ш...