Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оплата лікарняних у разі ліквідації чи реорганізації

20.09.2023

У разі ліквідації або реорганізації підприємства, установи чи організації, виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації, здійснюються правонаступником, а в разі його відсутності - територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем обліку ліквідованої структури як страхувальника.

Нагадаємо, що підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності.

Сформований лікарняний надсилається роботодавцю, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Отже, якщо страхувальник до ліквідації підприємства не оплатив листки непрацездатності працівників, правонаступник в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду може сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику. В запиті необхідно вказати код ЄДРПОУ та назву страхувальника, що припинив діяльність і зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії лікарняних.

Після опрацювання та перевірки даного запиту Пенсійним фондом будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності, на підставі яких правонаступник зможе сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.

https://web.telegram.org

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
11.09.2025
Лист ПФУ: щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ЛИСТ від 22.08.2025 р. № 2800-030401-8/55839 Розглянувши [...] звернення на вебпортал Пенсійного фонду України щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат, Пенсійний фонд України повідомляє. Постановою Кабінету Міністрів України від 14.07.202...
10.10.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (06.10.2025 - 10.10.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни для роботодавців з 2026 року Інформуємо про зміни, введені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю», які почнуть діяти з 01.01.2...
Нове
21.11.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (17.11.2025 - 21.11.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   У ВРУ відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні 17 листопада 2025 року відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні у форматі «круглого столу». Лист МОН: щодо позаче...
21.11.2025
Терміни та порядок отримання першої та другої квитанцій при надсиланні електронних документів
Електронний документообіг між платниками податків та контролюючим органом здійснюється без укладання додаткового договору. Це передбачено пунктом 42.6 статті 42 Податкового кодексу України. Платник набуває статусу субʼєкта електронного документообігу після  направлення до контролюючого органу ...
21.11.2025
У ВРУ відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні
17 листопада 2025 року відбулося експертне публічне обговорення реформування системи оплати праці в Україні у форматі «круглого столу». Захід був спрямований на напрацювання узгоджених підходів до модернізації чинної моделі оплати праці, удосконалення процедур її регулювання та забезпеч...