Подати сканкопії трудових книжок на оцифрування може роботодавець за своїх найманих працівників або застрахована особа сама за себе на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Як перевірити статус звернення?
Роботодавець – у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, в розділі «Відомості про трудові відносини».
Застрахована особа – в особистому кабінеті на вебпорталі у розділі «Мої звернення».
Можливі статуси звернення:
Інші статуси – звернення ще в роботі.
Типові причини скасування:
Важливо! Результати опрацювання звернень типу «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавець повинен доводити до відома працівників. Адже незараховані періоди впливатимуть на розмір і право на пенсію.
Для виправлення недоліків потрібно створити нове звернення на вебпорталі Пенсійного фонду України та додати виправлені сканкопії документів. За потреби працівник може додатково надати документи: довідки, витяги з наказів, особові рахунки, відомості про зарплату тощо – відповідно до «Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №637 від 12.08.1993.
Також фахівець Фонду нагадала, що до завершення терміну оцифрування трудових книжок залишилось менше року, тому важливо не зволікати з поданням сканкопій до Пенсійного фонду.
Відозапис вебінару можна переглянути, перейшовши за посиланням.
https://www.pfu.gov.ua