Про які зміни пенсіонер має повідомляти Пенсійний фонд?
Зміна місця проживання та паспортних даних – обставини, про які пенсіонер протягом 10 днів зобов’язаний повідомити органи Пенсійного фонду. Це передбачено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, та статтею 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Саме із заявою про зміну даних, що вносяться до персональної облікової картки пенсіонера в системі персоніфікованого обліку, звернулася під час виїзного прийому громадян до головного спеціаліста ВОГ № 4 (сервісний центр) Марини Радик мешканка Мукачівської тергромади.
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області нагадує, що пенсіонери у 10-денний термін зобов’язані повідомляти органи Фонду про:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
- зміну прізвища;
- зміну ідентифікаційного коду;
- зміну адреси проживання;
- працевлаштування;
- звільнення з роботи.
Так, інформація щодо прізвища та ідентифікаційного коду необхідна для коректного заповнення документів. Інформація щодо адреси проживання важлива, оскільки електронна пенсійна справа має зберігатися за місцем проживання пенсіонера. А від інформації щодо працевлаштування та звільнення з роботи залежить розмір пенсійної виплати.
Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру.
Також відповідну заяву можна подати через особистий електронний кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього потрібно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.
https://www.pfu.gov.ua
Коментарі до матеріалу