Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Неприбуткові установи та організації мають можливість реєструватися онлайн

16.04.2021

Включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з пунктами 4, 5 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 440 зі змінами.

Реєстраційна заява неприбуткової організації за формою 1-РН (далі – Заява) з позначками «Реєстрація», «Зміни», «Виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій» може бути подана (надіслана), зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15.03.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами.

Платник створює електронні документи, в тому числі Заяву, у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».

Засобами електронного зв’язку в електронній формі Заява подається до контролюючих органів за ідентифікатором форми J1310502 (дві останні цифри ідентифікатора (номер версії документа) можуть змінюватись, у разі внесення змін до форми документа), зокрема з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Перша квитанція надсилається платнику електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, повідомляється про результати такої перевірки. Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

За відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючим органом друга квитанція не направляється.

Друга квитанція направляється платнику податків за результатами розгляду Заяви та прийнятого контролюючим органом рішення про відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або виключення неприбуткової організації з Реєстру протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом Заяви.

Суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях. Строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.

lg.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.09.2025
Лист ДКСУ: щодо застосування КЕКВ 2200 та 3100
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ   ЛИСТ від 03.09.2025 р. № 15-12-12/19271   Державна казначейська служба України розглянула [...] запит [...] щодо застосування коду економічної класифікації видатків та в межах компетенції повідомляє.   Відповідно до частини другої статті 5...
11.09.2025
Лист ПФУ: щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ЛИСТ від 22.08.2025 р. № 2800-030401-8/55839 Розглянувши [...] звернення на вебпортал Пенсійного фонду України щодо обчислення середньої заробітної плати для розрахунку страхових виплат, Пенсійний фонд України повідомляє. Постановою Кабінету Міністрів України від 14.07.202...
10.10.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (06.10.2025 - 10.10.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни для роботодавців з 2026 року Інформуємо про зміни, введені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю», які почнуть діяти з 01.01.2...
Нове
26.11.2025
Підтримка освіти є одним із ключових пріоритетів Уряду на 2026 рік: у проекті Держбюджету заплановано 274 млрд грн
У 2026 році в проекті Держбюджету на освіту заплановано 274 млрд грн, що на 75 млрд грн більше ніж у 2025 році. Загальний обсяг видатків для оплати праці у сфері освіти становитиме 190,5 млрд гривень. Про це повідомив перший заступник Міністра фінансів України Роман Єрмоличев під час освітньої конфе...
26.11.2025
Мінрозвитку разом з партнерами запускає нові механізми для системної відбудови громад
Києві відбулося 15-те засідання Керівного комітету Платформи донорів, яка була створена для координації міжнародної допомоги, забезпечення нагальних потреб і довгострокового відновлення України. Міністерство розвитку громад та територій України разом із партнерами працює над тим, щоб країна залишал...
26.11.2025
МОЗ і ОЕСР обмінюватимуться даними для загальної медзвітності з 2026 року
У Міністерстві охорони здоров’я України відбулася робоча зустріч заступника Міністра Ігоря Кузіна з представниками Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) керівником відділу охорони здоров’я ОЕСР Франческою Коломбо та старшим аналітиком з політики охорони здоров&rsquo...