Неприбуткові установи та організації мають можливість реєструватися онлайн
Включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з пунктами 4, 5 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 440 зі змінами.
Реєстраційна заява неприбуткової організації за формою 1-РН (далі – Заява) з позначками «Реєстрація», «Зміни», «Виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій» може бути подана (надіслана), зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15.03.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами.
Платник створює електронні документи, в тому числі Заяву, у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».
Засобами електронного зв’язку в електронній формі Заява подається до контролюючих органів за ідентифікатором форми J1310502 (дві останні цифри ідентифікатора (номер версії документа) можуть змінюватись, у разі внесення змін до форми документа), зокрема з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Перша квитанція надсилається платнику електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, повідомляється про результати такої перевірки. Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
За відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючим органом друга квитанція не направляється.
Друга квитанція направляється платнику податків за результатами розгляду Заяви та прийнятого контролюючим органом рішення про відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або виключення неприбуткової організації з Реєстру протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом Заяви.
Суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях. Строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.
lg.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу