Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

МОН про черговість платежів, які здійснюються Казначейством та органами Казначейства за дорученням клієнтів

13.10.2022

Указом Президента України від 24.02.2022 N 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 N 2102-IX (зі змінами), запроваджено режим воєнного стану в Україні.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 N 590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" (далі - Порядок N 590) визначено черговість платежів, які здійснюються Казначейством та органами Казначейства за дорученням клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка.
В першу чергу проводяться видатки на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану.
Оплата праці працівників бюджетних установ, комунальних послуг та енергоносіїв, інших поточних видатків відноситься до видатків другої черги.
Водночас першочергово щодо видатків другої черги здійснюються платежі за рахунок коштів загального фонду державного та місцевого бюджетів і лише після їх здійснення проводяться виплати за рахунок коштів спеціального фонду державного та місцевого бюджетів.
Відповідно до пункту 18 Порядку N 590 відкриття асигнувань за видатками із загального фонду державного бюджету здійснюється в установленому законодавством порядку в такій черговості:
на оплату праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
на соціальне забезпечення;
на поточні трансферти місцевим бюджетам;
на придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;
на забезпечення продуктами харчування;
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
на підготовку кадрів закладами фахової передвищої та вищої освіти;
на наукову і науково-технічну діяльність;
на оплату енергосервісу;
закупівлю санітарно-гігієнічних товарів та поліетиленової продукції для пакування відходів;
на придбання та виготовлення бланків дипломів, свідоцтв та додатків до них для здобувачів освіти.
Відповідно до пункту 19 Порядку N 590 Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів в такій черговості:
за видатками загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; соціальне забезпечення;
придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;
придбання води питної (зокрема, бутильованої);
забезпечення продуктами харчування;
оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
підготовку об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження; поточні трансферти місцевим бюджетам;
інші захищені видатки;
придбання канцтоварів, миючих та дезінфікуючих засобів;
оплату послуг зв'язку та поштових послуг, придбання засобів зв'язку, оплату за послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом;
придбання систем та засобів оповіщення та інформування населення, запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, оплату послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування;
оплату інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації;
оплату експлуатаційних послуг, пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема, вивіз сміття);
заходи (зокрема, ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах, утримання та поточний ремонт світлофорних об'єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень;
послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, оплату послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, інших послуг у сфері інформатизації;
придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), запчастин та матеріалів для ремонту і оренду автомобільного транспорту;
оплату послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту;
оплату послуг з обслуговування автомобільним транспортом;
оплату послуг з технічного обслуговування і ремонту спеціалізованого обладнання для миття автотранспорту;
оплату послуг з обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру;
оплату послуг з очищення систем каналізації;
оплату послуг з оренди електричного обладнання (генераторів);
утримання та обслуговування електромереж;
послуги прання, придбання та виготовлення білизни (зокрема, постільної), рушників, матраців;
оплату послуг з обслуговування протипожежної сигналізації, придбання засобів пожежогасіння, оплату послуг з перезарядки вогнегасників;
ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо);
придбання ветеринарних препаратів, кормів для тварин;
оплату кейтерингових послуг та/або послуг гарячого харчування;
дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм;
субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями, придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв, оплати послуг з оренди нежитлових приміщень, відряджень працівників установ;
придбання одягу, взуття, м'якого інвентарю і обладнання для учнів з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам;
поточний ремонт та придбання матеріалів для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб;
придбання матеріалів для ремонту тепло-, водо-, електромереж;
підготовку кадрів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
відшкодування різниці в тарифах на послуги тепло-, водопостачання (водовідведення);
придбання насіннєвого матеріалу, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, послуг, пов'язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції;
відрядження працівників бюджетних установ;
придбання державної та протокольної атрибутики;
оплату послуг з обслуговування в залах офіційних делегацій;
придбання та виготовлення бланків дипломів, свідоцтв та додатків до них для здобувачів освіти;
видатки за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
оплату (відшкодування) коштів за отримання доступу до інформації з баз даних, реєстрів іноземних держав;
придбання матеріалів, будівельних матеріалів, інвентарю та інструментів для проведення ремонтних робіт господарським способом;
оплату послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання, техніки, механізмів, локальної мережі, охоронної сигналізації, систем вентиляції, технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення;
виконання заходів і завдань державної та місцевих програм розвитку фізичної культури і спорту (організація і проведення спортивних заходів, участь у змаганнях, функціонування та фінансова підтримка закладів та організацій сфери фізичної культури і спорту);
за видатками спеціального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату;
соціальне забезпечення;
оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
підготовку об'єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження;
придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;
придбання води питної (зокрема, бутильованої);
забезпечення продуктами харчування;
придбання та виготовлення бланків дипломів, свідоцтв та додатків до них для здобувачів освіти;
придбання бланків для видачі ветеринарних та фітосанітарних документів;
надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам, придбання миючих та дезінфікуючих засобів (зокрема, для закладів соціального захисту);
оплату послуг зв'язку та поштових послуг, придбання засобів зв'язку, оплату за послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом;
придбання систем та засобів оповіщення та інформування населення, запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, оплата послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування;
придбання конвертів, марок для відправки службової кореспонденції;
придбання комплектувальних виробів і деталей для ремонту виробничого та невиробничого обладнання;
витратних та інших матеріалів до комп'ютерної техніки та оргтехніки;
придбання матеріалів, будівельних матеріалів, обладнання, інвентарю та інструментів для господарської діяльності, а також для благоустрою території;
придбання господарських, будівельних товарів та інвентарю для проведення ремонтно-реставраційних робіт та ліквідації аварійного стану на пам'ятках культурної спадщини та пам'ятках архітектури господарським способом;
оплату послуг оренди приміщень;
оплату за послуги із страхування орендованого приміщення;
оплату послуг сторонніх фахівців;
оплату послуг з монтажу, установки та ремонту охоронної та пожежної сигналізації, системи відеоспостереження;
оплату послуг з доступу в режимі онлайн до електронних баз наукової та науково-технічної інформації, інформаційних ресурсів;
оплату послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання, техніки, механізмів, локальної мережі, охоронної сигналізації, систем вентиляції, технічного обслуговування та утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж тепло-, водо-, електро-, газопостачання та водовідведення;
оплату інформаційних послуг, у тому числі з виготовлення та розміщення інформаційної продукції, послуг із розміщення інформації в засобах масової інформації;
оплату експлуатаційних послуг, пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (зокрема, вивіз сміття);
утримання та поточний ремонт світлофорних об'єктів, охорону приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, заходи (зокрема, ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, бюджетних установах, закладах;
послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки, оплату послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення;
відрядження працівників бюджетних установ;
придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), запчастин та матеріалів для ремонту і оренду автомобільного транспорту;
придбання шкільних автобусів;
оплату послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту;
оплату послуг з обслуговування автомобільним транспортом;
утримання та обслуговування електромереж;
послуги прання, придбання та виготовлення білизни (зокрема, постільної), рушників, матраців;
оплату послуг з обслуговування протипожежної сигналізації, придбання засобів пожежогасіння, оплату послуг з перезарядки вогнегасників;
утримання мереж зовнішнього освітлення, утримання вулично-шляхової мережі, ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо);
придбання ветеринарних препаратів, кормів для тварин;
видатки, пов'язані з утриманням тварин;
придбання реактивів, хімікатів, біопрепаратів (зокрема, для науково-дослідних робіт, наукових цілей, лабораторних досліджень (випробувань) та навчального процесу);
придбання спецодягу, захисного одягу тощо;
оплату послуг за проведення акредитаційної процедури;
плату за ліцензію, акредитацію (сертифікат) відповідно до законодавства, виплату роялті;
оплату послуг, пов'язаних із забезпеченням діяльності лабораторій та наукових установ у галузі ветеринарної медицини, і послуг у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину і захисту рослин, насінництва та розсадництва;
субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями, придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв;
капітальні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині збільшення статутного капіталу Держмолодьжитла;
придбання матеріалів для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб;
виконання ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб;
придбання матеріалів для ремонту тепло-, водо-, електромереж;
придбання насіннєвого матеріалу, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, послуг, пов'язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції;
придбання джерел резервного живлення;
видатки за рахунок коштів резервного фонду бюджету;
За іншими коштами з небюджетних рахунків Державної спеціалізованої фінансової установи "Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву" за напрямами, що визначені Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для збільшення статутного капіталу Державної спеціалізованої фінансової установи "Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву" з подальшим спрямуванням на виконання Державної програми забезпечення молоді житлом на 2013 - 2023 роки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. N 488.
Міністерством освіти і науки перелічено основні напрями платіжних доручень клієнтів та їх черговість, весь перелік відображено у Порядку N 590, який оновлюється шляхом внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 N 590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану".
 
Міністр    Сергій ШКАРЛЕТ

Лист МОН від 05.10.2022 № 1/11728-22

List_MONU_05_10_2022_1_11728_22.doc
Завантажити
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.03.2025
Щодо обов'язку роботодавця зберігати трудові книжки працівників
Влаштувалася нещодавно на роботу і хочу, щоб моя трудова книжка зберігалася у роботодавця, написала про це заяву. Однак роботодавець відповів, що трудова книжка має зберігатися у працівника, бо його може бути оштрафовано за порушення правил зберігання трудових книжок. Чи може роботодавець на підстав...
12.03.2025
Лист Мінекономіки: Щодо розрахунку середньої заробітної плати
Лист Мінекономіки від 07.03.2025 № 2704-25/20968-01 щодо розрахунку середньої заробітної плати
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
Нове
04.06.2025
Нарахування ЄСВ по працівникам-особам з інвалідністю
Згідно з роз’ясненням Державної податкової служби України працівникам, інвалідність яким була встановлена до 01.01.2025 на підставі довідок медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності (далі — МСЕК), в тому числі яким продовжено її до дати прийняття рішення за...
04.06.2025
Надурочна робота та її оплата під час воєнного стану
Більше за темою: Надурочні роботи: як залучити до них та оплатити Працівникові при звільненні забули оплатити надурочні години: як виправити помилку? Відповідно до ст. 106 КЗпП за погодинною системою оплати праці робота в надурочний час оплачується у подвійному розмірі годинної ставки.  ...
04.06.2025
Відпустка для догляду за дитиною до трьох років: як оформити і що варто знати
Українське трудове законодавство надає батькам та іншим особам, які здійснюють догляд за дитиною, право на відпустку до досягнення дитиною трирічного віку. Це одна з ключових соціальних гарантій, що дозволяє родинам приділити максимум уваги дитині в найважливіший період її розвитку. Міністерство юс...