Чи можуть держслужбовці отримати і використовувати незахищений електронний підпис
Працівники державних органів влади та державних установ можуть отримати удосконалений електронний підпис у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС на незахищеному носії (в т.ч. для внутрішнього використання) виключно як фізична особа, без зазначення ідентифікаційних даних відповідної державної установи у сертифікаті відкритого ключа.
Пунктом 4 Порядку № 749 визначено, що державні установи та їх працівники для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.
Підписувачі - представники державної установи використовують виключно кваліфіковані сертифікати відкритих ключів підписувачів - представників державної установи та захищені носії особистих ключів.
Інші працівники державної установи для підготовки, погодження та підписання проектів електронних документів використовують кваліфіковані сертифікати відкритих ключів підписувачів - представників державної установи або особисті кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, в яких не зазначаються ідентифікаційні дані відповідних державних установ.
ЗІР 301.02
Коментарі до матеріалу