Мін'юст: Запроваджено електронну систему обліку скарг
Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проектів у сфері державної реєстрації.
«Три роки розробки електронної системи обліку скарг і ось вона доступна для експлуатації. Жодної гривні бюджетного фінансування, виключно допомога міжнародних партнерів», - наголосив керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик.
Відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:
- Юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;
- Доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;
- Юридичне обґрунтування порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.
Для кого ця система?
Для громадян та бізнесу. Бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів.
Для спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях?
Для адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади. Реєстрація - це основа права власності.
Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.
Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені за посиланням.
Інформація щодо засідань розміщена за посиланням.
https://www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу