Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Які є способи отримання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

01.08.2024 10 0 0

Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – реєстр), обробка та використання його даних здійснюється Пенсійним фондом України відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон).

Склад відомостей реєстру, визначений статтею 20 зазначеного Закону, свідчить про їх належність до персональних даних та конфіденційної інформації про особу і використовується з додержанням вимог Законів України «Про інформацію» та про «Про захист персональних даних».

Згідно з частиною 5 статті 17 Закону, інформація з реєстру надається на запит платників єдиного внеску та/або застрахованих осіб у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом України.

Положенням про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1, визначено, що застрахованій особі, яка особисто звернулась до органів Пенсійного фонду України, індивідуальні відомості надаються при пред’явленні паспорта, довідки органів податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Також, доступ до індивідуальної інформації, що міститься в Державному реєстрі можна отримати шляхом реєстрації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (www. portal.pfu.gov.ua).

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу