Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом?

05.05.2025

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що  платники податків мають можливість в електронному кабінеті отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) починаючи з 2013 року. 

Кроки для платника податків:

1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом: 

для поля «період з «01»січня 20__року по «___» ___ 20___ року» Запиту:

вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;

для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (п.п.129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)***» Запиту: 

встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;

для поля «В розрізі платежів » Запиту:

встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;

для поля «З підписом****» (станом на 1 число звітного місяця)» Запиту:

встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.

2. Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.

3. Отримує Витяг за формою «J/F1400207».  

https://nvp.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
19.02.2025
Відпустки без збереження заробітної плати в період дії воєнного стану
Посадовці управління інспекційної діяльності у Запорізькій області провели інформаційний семінар в одній із районних адміністрацій Запоріжжя.  Серед ключових питань було надання відпусток без збереження заробітної плати. Інспектори роз’яснили, що, відповідно до статті 12 Закону України &...
14.02.2025
Президент підписав закон про продовження строку для проходження ВЛК обмежено придатними
Президент підписав Закон України від 12.02.2025 р. № 4235-IX  (законопроєкт № 12457) щодо обов’язковості проходження громадянами України, які були визнані обмежено придатними до військової служби, повторного медичного огляду та визначення кінцевого строку його проведення. Згідно із ...
25.02.2025
Лист МОУ: Щодо правомірності відмови військовослужбовцям у виплаті додаткової винагороди у розмірі 100000 грн та матеріальної допомоги у зв'язку з отриманою травмою
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛИСТ від 20.02.2025 р. № 220/13/ВихЗПІ/152 У відповідь на Ваш запит на публічну інформацію щодо правомірності відмови у виплаті додаткової винагороди у розмірі 100000 грн та матеріальної допомоги у зв'язку з отриманою травмою. Щодо ...
Нове
05.05.2025
Міноборони: Затверджено курс з навчання військовослужбовців за напрямком служб супроводу
Оновлені курси з перепідготовки фахівців соціального супроводу затверджені Центральним управлінням цивільно-військового співробітництва Генерального штабу Збройних сил України (ЦУЦВС ГШ ЗСУ). Навчання триватиме 8 днів та включатиме модулі зі знань нормативно-правових актів у сфері соціальних гаранті...
05.05.2025
Чому важливо внести відомості про майно до реєстру речових прав
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно є важливою юридичною процедурою для всіх українців. Якщо ваше житло було збудоване до 2013 року, варто внести відомості про нього до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРП). Цей важливий крок дозволить отримати низку переваг, а сам...
05.05.2025
Як подати заявку на компенсацію за пошкоджене майно: розʼяснення від Мін’юсту
Внаслідок повномасштабної агресії росії тисячі українців опинилися у складній життєвій ситуації – їхнє житло було зруйноване або суттєво пошкоджене. Водночас держава запровадила механізми, які дозволяють отримати компенсацію за пошкоджене або знищене нерухоме майно житлового призначення за дер...