Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як подати відомості про трудові відносини в електронній формі для створення електронної трудової книжки

Нове

15.01.2025 3 0 0

Електронні трудові книжки ‒ це цифрові аналоги паперових книжок, які офіційно почали діяти в Україні з 10 червня 2021 року. Від цієї дати розпочато п’ятирічний період переходу на облік трудової діяльності працівника в електронній формі.
 
Тепер кожен працівник може у будь-який момент перевірити свій страховий стаж. А в майбутньому ‒ автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.
 
Відцифрувати можна будь-який документ, що підтверджує ваш страховий стаж. Для цього необхідно мати скановані копії всіх сторінок трудової книжки у хронологічному порядку та /або інших документів про стаж, а саме до переліку документів можуть бути долучені:

  •  документи про освіту (диплом, свідоцтво, атестат, довідка);
  •  свідоцтво про народження дитини (для жінок);
  •  військовий квиток;
  •  інші документи, які містять відомості про періоди роботи або відомості про зміну назви суб’єкта.

 Скановані копії повинні відповідати таким вимогам:

  •  мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника, дата народження власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні ‒ 300 dpi);
  •  формат зображення має бути .jpg або .pdf;
  •  розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб;
  •  всі скан-копії мають бути кольоровими.

 ЯК САМОСТІЙНО ПОДАТИ СКАН-КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ?

1. Зайти до власного кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням https://portal.pfu.gov.ua, з використанням кваліфікованого електронного підпису.
2. У відповідному меню зліва, у розділі “Комунікації з ПФУ”, обрати пункт “Відомості про трудові відносини”.

Після цього на екрані з’явиться повідомлення, в якому викладені вимоги до сканованих копій документів, які можна завантажити.

3. На наступній сторінці необхідно заповнити інформацію про трудову діяльність та надати згоду на обробку персональних даних.
4. Нижче на сторінці в блоці “Cкан-копії документів” завантажити на портал зроблені заздалегідь скан-копії.
5. Після завантаження необхідно затвердити за допомогою електронного цифрового підпису відповідні зміни і очікувати виконання звернення Пенсійним фондом України.

В результаті паперова трудова книжка буде збережена на порталі Пенсійного фонду України в електронному вигляді. Це убезпечить вас від ризику втратити документ і дасть можливість зручно та без зайвих проблем підтвердити наявність необхідного трудового стажу для призначення пенсії.

 https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу