Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як подати відомості про трудові відносини в електронній формі для створення електронної трудової книжки

15.01.2025

Електронні трудові книжки ‒ це цифрові аналоги паперових книжок, які офіційно почали діяти в Україні з 10 червня 2021 року. Від цієї дати розпочато п’ятирічний період переходу на облік трудової діяльності працівника в електронній формі.
 
Тепер кожен працівник може у будь-який момент перевірити свій страховий стаж. А в майбутньому ‒ автоматично вийти на пенсію без візиту до Пенсійного фонду.
 
Відцифрувати можна будь-який документ, що підтверджує ваш страховий стаж. Для цього необхідно мати скановані копії всіх сторінок трудової книжки у хронологічному порядку та /або інших документів про стаж, а саме до переліку документів можуть бути долучені:

  •  документи про освіту (диплом, свідоцтво, атестат, довідка);
  •  свідоцтво про народження дитини (для жінок);
  •  військовий квиток;
  •  інші документи, які містять відомості про періоди роботи або відомості про зміну назви суб’єкта.

 Скановані копії повинні відповідати таким вимогам:

  •  мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника, дата народження власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні ‒ 300 dpi);
  •  формат зображення має бути .jpg або .pdf;
  •  розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб;
  •  всі скан-копії мають бути кольоровими.

 ЯК САМОСТІЙНО ПОДАТИ СКАН-КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ?

1. Зайти до власного кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням https://portal.pfu.gov.ua, з використанням кваліфікованого електронного підпису.
2. У відповідному меню зліва, у розділі “Комунікації з ПФУ”, обрати пункт “Відомості про трудові відносини”.

Після цього на екрані з’явиться повідомлення, в якому викладені вимоги до сканованих копій документів, які можна завантажити.

3. На наступній сторінці необхідно заповнити інформацію про трудову діяльність та надати згоду на обробку персональних даних.
4. Нижче на сторінці в блоці “Cкан-копії документів” завантажити на портал зроблені заздалегідь скан-копії.
5. Після завантаження необхідно затвердити за допомогою електронного цифрового підпису відповідні зміни і очікувати виконання звернення Пенсійним фондом України.

В результаті паперова трудова книжка буде збережена на порталі Пенсійного фонду України в електронному вигляді. Це убезпечить вас від ризику втратити документ і дасть можливість зручно та без зайвих проблем підтвердити наявність необхідного трудового стажу для призначення пенсії.

 https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.03.2025
Щодо обов'язку роботодавця зберігати трудові книжки працівників
Влаштувалася нещодавно на роботу і хочу, щоб моя трудова книжка зберігалася у роботодавця, написала про це заяву. Однак роботодавець відповів, що трудова книжка має зберігатися у працівника, бо його може бути оштрафовано за порушення правил зберігання трудових книжок. Чи може роботодавець на підстав...
12.03.2025
Лист Мінекономіки: Щодо розрахунку середньої заробітної плати
Лист Мінекономіки від 07.03.2025 № 2704-25/20968-01 щодо розрахунку середньої заробітної плати
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
Нове
06.06.2025
Мін’юст: Як встановити порядок користування спільним майном за допомогою договору?
Проблематика здійснення права спільної власності залишається актуальною, що підтверджується не лише в межах поділу спільного майна (зокрема, у разі розірвання шлюбу, спадкування або набуття права власності за договором дарування тощо), а й під час спільного володіння та користування відповідним майн...
06.06.2025
Інфографіка: закон про нову систему оплати праці державних службовців 
Запроваджені зміни в системі оплати праці державних службовців, хоча і не стосуються безпосередньо місцевого самоврядування, можуть суттєво вплинути на ефективність взаємодії між місцевими органами влади та державними структурами. Перегляд чисельності працівників місцевих державних адміністрацій, а ...
06.06.2025
Лист ДКСУ: щодо доцільності планування видатків на ТЗ, що використовуються для забезпечення бойових дій, а також на утримання ремонтних підрозділів для їх обслуговування
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЛИСТ від 03.06.2025 р. № 15-12-12/12142 Державна казначейська служба України (далі - Казначейство) розглянула [...] запит [...] щодо доцільності планування видатків для придбання, утримання та ремонту транспортних засобів, які використовуються для ведення та за...