«Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам» – тема вебінару, який відбувся сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини. Спікер заходу – Ірина Палій, начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.
23 страхувальники отримали покрокову інструкцію дій у наступних випадках:
Окрему увагу приділено порядку оплати листків непрацездатності правонаступником. Фахівець Фонду пояснила: «У разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснюються застрахованим особам правонаступником, а в разі відсутності правонаступника – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника».
Слухачів також поінформували про алгоритм формування запиту на створення копій листків непрацездатності, що дозволить правонаступнику формувати заяви-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.
Відеозапис вебінару можна переглянути, перейшовши за посиланням.
Пенсійний фонд Вінниччини
