Як діяти у разі проблем із листками непрацездатності електронної форми
Як відомо, з 1 жовтня 2021 року країна повністю перейшла на електронні лікарняні. Оформлення всіх лікарняних тепер відбувається виключно з внесенням даних в електронну систему охорони здоров'я. Разом із цим, у зв’язку із новизною цієї електронної системи почали виникати проблеми і питання щодо процедури проходження, отримання, оформлення електронних лікарняних.
З усіх цих питань необхідно звертатись до Пенсійного фонду, який формує та веде реєстр та є володільцем інформації, що міститься в ньому, за місцем реєстрації страхувальника (підприємства, установи, організації) або на гарячу лінію Пенсійного фонду України за телефоном 0 800 503 753.
Важливо розуміти, що успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності, актуальності та достовірності даних в Реєстрі застрахованих осіб, який веде Пенсійний фонд України. Їх має подати роботодавець. При цьому, зазначимо, що роботодавцю доступна лише загальна інформація в реєстрі електронних лікарняних про вашу непрацездатність.
Важливо завжди повідомляти лікаря і роботодавця про зміни персональних даних!
Переглянути свій медичний висновок можна на Єдиному порталі державних послуг Дія (для цього у спеціальному розділі потрібно ввести номер запису сформованого медичного висновку з SMS).
Більш детальну інформацію стосовно формування е-лікарняних надано у роз’ясненнях Пенсійного фонду Українита Фонду соціального страхування України.
Отримати консультацію щодо оплати е-лікарняних можна за номером гарячої лінії Фонду соціального страхування України: 0 800 501 892, або в управлінні виконавчої дирекції Фонду, де зареєстровано роботодавця, контакти у розрізі регіонів за посиланням.
www.fpsu.org.ua
Коментарі до матеріалу