Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Як діяти у разі проблем із листками непрацездатності електронної форми

22.10.2021 110 0 0

Як відомо, з 1 жовтня 2021 року країна повністю перейшла на електронні лікарняні. Оформлення всіх лікарняних тепер відбувається виключно з внесенням даних в електронну систему охорони здоров'я. Разом із цим, у зв’язку із новизною цієї електронної системи почали виникати проблеми і питання щодо процедури проходження, отримання, оформлення електронних лікарняних.

З усіх цих питань необхідно звертатись до Пенсійного фонду, який формує та веде реєстр та є володільцем інформації, що міститься в ньому, за місцем реєстрації страхувальника (підприємства, установи, організації) або на гарячу лінію Пенсійного фонду України за телефоном 0 800 503 753.

Важливо розуміти, що успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності, актуальності та достовірності даних в Реєстрі застрахованих осіб, який веде Пенсійний фонд України. Їх має подати роботодавець. При цьому, зазначимо, що роботодавцю доступна лише загальна інформація в реєстрі електронних лікарняних про вашу непрацездатність.

Важливо завжди повідомляти лікаря і роботодавця про зміни персональних даних!

Переглянути свій медичний висновок можна на Єдиному порталі державних послуг Дія (для цього у спеціальному розділі потрібно ввести номер запису сформованого медичного висновку з SMS).

Більш детальну інформацію стосовно формування е-лікарняних надано у роз’ясненнях Пенсійного фонду Українита Фонду соціального страхування України.

Отримати консультацію щодо оплати е-лікарняних можна за номером гарячої лінії Фонду соціального страхування України: 0 800 501 892, або в управлінні виконавчої дирекції Фонду, де зареєстровано роботодавця, контакти у розрізі регіонів за посиланням.

 

www.fpsu.org.ua

Коментарі до матеріалу