Е-лікарняні: у яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?
Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?
По суті, причина одна — це помилки.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Увага!
В заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua).
Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Отримуйте інформацію про е-лікарняний — реєструйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та авторизуйтесь в зручний для себе спосіб http://tinyurl.com/29z84cdv.
https://t.me/PensFond_dn/7198
Коментарі до матеріалу