Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що робити у разі виявлення некоректних відомостей в обліковій картці застрахованої особи?

13.03.2024

Як внести або змінити дані в Реєстрі застрахованих осіб роз’яснила заступник начальника Відділу  формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Алла Кононюк під час чергового навчання. Сьогодні до вебінару приєдналися понад 50 слухачів. 

Подати анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних можна як особисто – до  Сервісного центру Пенсійного фонду України, так і дистанційно – через вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Для внесення змін необхідні документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних цій особі. 

Актуалізувати можна наступні відомості:

  • прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент,
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків,
  • дата народження,
  • місце народження,
  • стать,
  • громадянство,
  • серія та номер паспорта,
  • номер телефона (за згодою),
  • адреса місця проживання.

Як подати анкету в особистому кабінеті через вебпортал Пенсійного фонду України?

1.Зайти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2.У меню зліва у розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».
3.Заповнити в екранній формі всі поля.
4.У нижній частині екранної форми поставити позначку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
5.Прикріпити сканкопію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
6.Підписати анкету за допомогою КЕП та натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». 
7.Ознайомитись з результатами опрацювання анкети фахівцями Пенсійного фонду в меню зліва у розділі «Мої звернення».

Які вимоги до сканкопій документів для подання анкети через вебпортад Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua?

  • Сканкопії зроблені з оригіналів документів.
  • До анкети обов’язково прикріпити паспорт.
  • У разі, якщо паспорт додається у вигляді ID-картки, додати Витяг з реєстру територіальної громади для підтвердження реєстрації місця проживання
  • У разі зміни найменування району, вулиці – додати Витяг з реєстру територіальної громади.

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
21.04.2025
Мінімальні зарплати у країнах ЄС: дані на 2025 рік
Євростат оприлюднив перші дані за 2025 рік щодо мінімальних зарплат. Так, з 1 січня 2025 року національна мінімальна заробітна плата встановлена у 22 з 27 країн Європейського Союзу. Винятками залишаються Данія, Італія, Австрія, Фінляндія та Швеція. У 10 країнах мінімальна зарплата менша за €1 ...
17.06.2025
Внесено зміни до граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів та іншого обладнання
Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови від 04.04.2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державн...
30.06.2025
Право матері, яка має двох дітей віком до 15 років, на соціальну відпустку під час простою
У Кодексі законів про працю України, також у Законі України «Про відпустки» закріплено право одного з батьків на додаткову соціальну відпустку. Так, ст. 182-1 Кодексу законів про працю України, ч. 1 ст. 19 Закону України «Про відпустки» передбачено, які батьки мають право на...
Нове
18.07.2025
Коли та які перевірки проводить Держпраці під час воєнного стану
Попри воєнний стан, питання безпеки праці, дотримання трудового законодавства та якості продукції залишаються в центрі уваги держави. Державна служба з питань праці продовжує виконувати свої функції – хоча з певними обмеженнями, але у чітко визначених законом випадках.  Більше за тем...
18.07.2025
ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 16.07.2025
ДПС на запит Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики надала відповіді щодо застосування окремих норм податкового законодавства України.  Більше за темою: ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 08.07.2025 ДПС відповідає на актуальні запитання пл...
17.07.2025
Порядок виправлення самостійно виявлених помилок у податковій декларації з транспортного податку після граничного терміну її подання
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує. Згідно з п.п. 267.6.4 п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники транспортного податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і не пізніше 20 лютого цього ж ...