Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що робити у разі виявлення некоректних відомостей в обліковій картці застрахованої особи?

13.03.2024

Як внести або змінити дані в Реєстрі застрахованих осіб роз’яснила заступник начальника Відділу  формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Алла Кононюк під час чергового навчання. Сьогодні до вебінару приєдналися понад 50 слухачів. 

Подати анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних можна як особисто – до  Сервісного центру Пенсійного фонду України, так і дистанційно – через вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Для внесення змін необхідні документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних цій особі. 

Актуалізувати можна наступні відомості:

  • прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент,
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків,
  • дата народження,
  • місце народження,
  • стать,
  • громадянство,
  • серія та номер паспорта,
  • номер телефона (за згодою),
  • адреса місця проживання.

Як подати анкету в особистому кабінеті через вебпортал Пенсійного фонду України?

1.Зайти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2.У меню зліва у розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».
3.Заповнити в екранній формі всі поля.
4.У нижній частині екранної форми поставити позначку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
5.Прикріпити сканкопію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
6.Підписати анкету за допомогою КЕП та натиснути кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». 
7.Ознайомитись з результатами опрацювання анкети фахівцями Пенсійного фонду в меню зліва у розділі «Мої звернення».

Які вимоги до сканкопій документів для подання анкети через вебпортад Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua?

  • Сканкопії зроблені з оригіналів документів.
  • До анкети обов’язково прикріпити паспорт.
  • У разі, якщо паспорт додається у вигляді ID-картки, додати Витяг з реєстру територіальної громади для підтвердження реєстрації місця проживання
  • У разі зміни найменування району, вулиці – додати Витяг з реєстру територіальної громади.

https://t.me/pfvinobl

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.04.2025
Лист ПФУ: Щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за сумісництвом
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ   ЛИСТ від 28.03.2025 р. № 2800-030401-8/20889   (Витяг)   Розглянувши [...] запит [...] щодо розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності за суміс...
01.04.2025
Уряд спростив порядок отримання пенсій і страхових виплат для ВПО, українців за кордоном і на ТОТ
Раніше деякі категорії пенсіонерів, а саме: особи, які отримали довідку ВПО до 24 лютого 2022 року, та громадяни, які виїхали за кордон після цієї дати або проживають на тимчасово окупованих територіях (ТОТ), — мали окремий алгоритм отримання пенсійних виплат. Це ускладнювало отримання коштів....
28.03.2025
Випуск: Новини тижня для бюджетних установ (24.03.2025 - 28.03.2025)
Бюджет. Бухгалтерський огляд   Щодо додаткової відпустки за підставою «один з батьків, який має двох дітей віком до 15 років»  Відповідно до  частини першої статті 19 Закону України від  15 листопада 1996 року № 504/96-ВР «Про відпустки» граничний вік д...
Нове
26.06.2025
Мін’юст інформує про особливості звільнення від легалізації та апостилювання документів
Використання офіційних українських документів за кордоном та іноземних документів в Україні зазвичай вимагає їх консульської легалізації чи апостилювання. Однак у певних випадках відповідно до міжнародного законодавства документи визнаються без додаткового засвідчення. Відповідно до статті 13 Закон...
26.06.2025
Лист Мінекономіки: Щодо тривалості та оплати роботи у вихідний день
Мінекономіки у листі від 25.12.2024 № 4701-05/93342-09 надало роз’яснення щодо організації, тривалості та роботи у вихідний день. МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ЛИСТ від 25.12.2024 № 4701-05/93342-09 Про надання роз’яснення Міністерство економіки України розглянуло звернення  т...
26.06.2025
Як дізнатися реквізити бюджетних рахунків за допомогою Електронного кабінету?
Головне управління ДПС у Вінницькій області повідомляє, що платники можуть дізнатися реквізити рахунків для сплати податків, зборів та єдиного внеску за допомогою приватної частини Електронного кабінету. В меню “Стан розрахунків з бюджетом” платник має доступ до своїх особових рахунків ...