Що робити евакуйованому працівнику у разі неотримання виплати допомоги з тимчасової непрацездатності
Якщо роботодавець не зміг опрацювати лікарняний листок та подати за ним заяву-розрахунок до Фонду соціального страхування України у зв’язку із бойовими діями за місцем їх розташування, працівник, який втратив зв’язок зі своїм роботодавцем з різних причин, може самостійно звернутись до Фонду для отримання лікарняних і декретних допомог.
Для цього застрахованій особі треба звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду – за місцем тимчасового перебування внаслідок евакуації, за місцем реєстрації тощо.
Надання матеріального забезпечення відбувається відповідно до пункту 2.1 Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління ФССУ від 24.01.2017 № 8 (далі-Порядок).
Для призначення матеріального забезпечення застраховані особи повинні мати при собі паперовий листок непрацездатності або е-лікарняний. Також варто підготувати копії паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, реєстраційного номера облікової картки платника податків. За наявності також подаються інші документи, передбачені Порядком.
Довідка про взяття на облік як внутрішньопереміщеної особи в цьому випадку не вимагається.
Допомога надається безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду у разі, якщо роботодавцем не було подано заяву-розрахунок за листком непрацездатності.
https://od.dsp.gov.ua
Коментарі до матеріалу