Система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство»
Дистанційне казначейське обслуговування розпорядників (одержувачів) коштів здійснюється через програмно-цільовий комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство». Розглянемо організаційно-технічні заходи щодо підключення до цієї системи, а також порядок подання через неї документів в електронному вигляді до органів Казначейства.
Відповідно до розпорядження КМУ від 15.11.17 р. № 816-р «Деякі питання дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів» казначейське обслуговування через систему дистанційного обслуговування (далі – СДО) «Клієнт казначейства – Казначейство» для розпорядників (одержувачів) коштів державного та місцевих бюджетів визнано пріоритетним. Терміни здійснення організаційно-технічних заходів щодо підключення до цієї системи наведемо на рис. 1.
За допомогою цієї системи розпорядники передають інформацію мережею Інтернет, яка одразу потрапляє до інформаційних ресурсів органів Казначейства.
Система дистанційного обслуговування має низку переваг для клієнтів. Якщо обмін документами між клієнтами та Казначейством здійснюється за допомогою електронних засобів, то зменшуються:
- витрати розпорядників на транспорт, тобто таких витрат взагалі не буде;
- паперовий документообіг;
- час на казначейське обслуговування.
Крім того, швидше оброблюється інформація, і розпорядники (одержувачі) можуть контролювати надходження асигнувань та здійснення видатків.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року