Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Особливості охорони праці в закладах освіти

Важливість охорони праці не залежить від закладу чи сфери діяльності. А в умовах війни на території України цьому питанню слід приділяти неабияку увагу. Ситуація з безпекою та життєдіяльністю учасників освітнього процесу в установах і навчальних закладах змінюється майже щоденно. Тому Міністерство освіти і науки надало роз’яснення керівникам обласних, Київської міської військових адміністрацій, закладів вищої та фахової передвищої освіти. Розглянемо, які саме зміни відбулися та що нового має знати освітній заклад у частині охорони праці?

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
03.12.2025
Статут територіальної громади: обов’язкові новації
Стаття містить рекомендації щодо підготовки до розроблення статуту територіальної громади та алгоритм його створення. До кінця наступного року всі українські територіальні громади зобов’язані оновити свої статути. Статут – це інструмент, який створює більше можливостей для реального наро...
28.11.2025
Медогляди працівників: нові правила
Правила проведення обов’язкових медоглядів працівників було оновлено в листопаді 2025 року. У статті розглянуто, що саме змінилося та яких правил повинен тепер дотримуватися роботодавець щодо організації та проведення медоглядів працівників. У листопаді 2025 року набрав чинності наказ МОЗ, яки...
25.11.2025
Ліквідація юрособи: підготовка та передання документів до архіву
Юрособа, що ліквідується, повинна передати свої документи, зокрема кадрові та первинні, до архіву. У статті розглянемо, які нормативні документи регламентують цю процедуру та яких правил при цьому слід дотримуватися. Один з етапів процедури ліквідації юрособи – це передання документів, що підл...
Популярне
15.12.2025
Ревізія результатів річної інвентаризації
На що звернуть увагу ревізори коли перевірятимуть правильність проведення інвентаризацій розповімо у статті. Із цієї статті ви дізнаєтеся: про етапи ревізії та контролю за дотриманням порядку і законності під час проведення річної інвентаризації та про те, на що саме звертає увагу ревізор. Нормативн...
15.12.2025
Автомобіль під арештом на штрафмайданчику: що з амортизацією?
На автомобіль бюджетної установи в листопаді накладено арешт. Його було вилучено та розміщено тимчасово на штрафмайданчику. Згідно з обліковою політикою установи амортизація нараховується раз на рік. Чи припиняється нарахування амортизації на майно, що було арештоване та не використовується у господ...
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
Нове
03.12.2025
Статут територіальної громади: обов’язкові новації
Стаття містить рекомендації щодо підготовки до розроблення статуту територіальної громади та алгоритм його створення. До кінця наступного року всі українські територіальні громади зобов’язані оновити свої статути. Статут – це інструмент, який створює більше можливостей для реального наро...
28.11.2025
Медогляди працівників: нові правила
Правила проведення обов’язкових медоглядів працівників було оновлено в листопаді 2025 року. У статті розглянуто, що саме змінилося та яких правил повинен тепер дотримуватися роботодавець щодо організації та проведення медоглядів працівників. У листопаді 2025 року набрав чинності наказ МОЗ, яки...
25.11.2025
Ліквідація юрособи: підготовка та передання документів до архіву
Юрособа, що ліквідується, повинна передати свої документи, зокрема кадрові та первинні, до архіву. У статті розглянемо, які нормативні документи регламентують цю процедуру та яких правил при цьому слід дотримуватися. Один з етапів процедури ліквідації юрособи – це передання документів, що підл...
Кращі матеріали