Організація архіву в ОМС: основні вимоги та правова база
За останній рік ми всі впевнилися у важливості збереження документації, яка створюється в процесі роботи бюджетних установ. При цьому накопичені документи потрібно зберігати в установленому законодавством порядку. Виконання цього завдання покладено на архівні підрозділи (далі – архіви) відповідних рад та їх виконавчих органів. У цій статті ми, зокрема, розглянемо, як організувати роботу архіву, які вимоги до приміщення архіву та пожежної безпеки, хто може бути керівником архіву.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року