Чи виплачується премія керівникові, якщо він відсутній на роботі?
Оплата праці за професіями та галузями: запитання-відповіді (частина сьома)
Чи можна виплачувати голові селищної ради премію до Дня Конституції, якщо в червні він був відсутній на роботі через тимчасову непрацездатність?
А чому б ні? Звісно, можна, однак за умови коректного документального оформлення цієї виплати.
На виконання ст. 21 Закону від 07.06.01 р. № 2493-ІІІ «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі – Закон № 2493) було прийнято постанову КМУ від 09.03.06 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (далі – Постанова № 268), яка слугує нормативно-правовим підґрунтям для визначення умов оплати праці осіб, які обіймають відповідні посади в органах місцевого самоврядування (далі – ОМС).
Для уникнення помилок попереджуємо: на сьогодні, на жаль, недостатньо врегульовано питання повноважень ОМС у частині правил бюджетного процесу, а також використання коштів місцевого бюджету. Ідеться про те, що хоча Законом від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон № 280) передбачається деяка автономність функціонування рад та їх виконавчих органів, локальний документ з оплати праці в ОМС має відповідати нормам Постанови № 268.
Згідно із ч. 4 ст. 42 Закону № 280 селищний голова зобов‘язаний здійснювати надані йому законодавством повноваження, виконувати акти відповідних органів. Нагадаємо: селищний голова є розпорядником бюджетних коштів і має використовувати їх лише за призначенням, визначеним радою.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року