Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Чи можуть кошти на заміну дорожних знаків виділятись із місцевого бюджету?

Останніми роками все частіше органи місцевого самоврядування беруть участь у забезпеченні належного фінансування видатків на заходи, передбачені окремими державними програмами.

Зокрема, це стосується й виконання норм Закону від 09.04.15 р. № 317-VIII «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» у частині видатків на фінансування заходів із заміни дорожних знаків із новими назвами населених пунктів та вулиць на дорогах, які є складовими автомобільних доріг державного значення.

Не секрет, що раніше тривалий час органи місцевого самоврядування не мали права витрачати кошти місцевого бюджету на ремонт доріг, які перебувають у віданні органу державного управління автомобільними дорогами загального користування, хоча такі дороги вели до відповідних населених пунктів чи перетинали їх. На заваді стояв Бюджетний кодекс (далі – БК) та інші законодавчі акти.

Можливість здійснювати з місцевих бюджетів видатки на капітальний та поточний ремонт вулиць і доріг населених пунктів та інших доріг, які є складовими автомобільних доріг державного значення (як співфінансування на договірних засадах), була надана місцевим громадам та органам місцевого самоврядування ще минулого року після внесення відповідних змін Законом від 02.06.15 р. № 490-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо співфінансування ремонту доріг державного значення», Законом від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом від 08.09.05 р. № 2862-IV «Про автомобільні дороги» та Законом від 02.06.15 р. № 491-VIII до БК.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали