Фінансовий план КНП
Комунальне некомерційне підприємство: організація діяльності та бухоблік
МОЗ оновило Методичні рекомендації з питань перетворення закладів первинної медичної допомоги (далі – заклади ПМД) із бюджетних установ на комунальні некомерційні підприємства (далі – КНП), але питань від цього не поменшало. Ми надамо відповіді на актуальні запитання про складання фінансового плану реорганізованого КНП.
Що таке фінансовий план?
Фінансовий план є основним плановим документом, згідно з яким підприємство отримує доходи та здійснює видатки, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів. Фінансові плани зобов’язані розробляти як державні комерційні підприємства (ст. 75 Господарського кодексу, далі – ГК), так і державні некомерційні (казенні) підприємства (ч. 8 ст. 77 ГК).
Фінансовий план також забезпечує механізм погодження витрат із власником. Реорганізовані КНП відносяться до комунального сектору економіки, але, незважаючи на отриманий ними статус суб’єкта господарювання (далі – СГ), власник має контролювати спрямування витрат. Таким чином, з одного боку, фінансовий план є інструментом контролю, а з іншого — забезпечує легалізацію запланованих видатків підприємства за умови, що витрати враховані в цьому плані та погоджені з власником. У питаннях оподаткування фінансовий план обґрунтовує відповідність витрат статутній діяльності та є запорукою збереження статусу неприбутковості.
Якими нормативними документами керуватися під час складання фінансового плану?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року