Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Спрощено казначейське обслуговування бюджетних коштів

15.03.2016

З метою спрощення казначейського обслуговування бюджетних коштів наказом Мінфіну від 25.01.16 р. № 15 (далі – Наказ № 15, набув чинності з 01.03.16 р.) внесено зміни одразу до двох порядків, а саме:

Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 22.12.11 р. № 1691 (далі – Порядок № 1691);

Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 22.06.12 р. № 758 (далі – Порядок № 758).

Суть основних змін у Порядку № 1691

Відповідно до наказу Мінюсту від 31.03.15 р. № 466/5 із 1 жовтня 2015 року було змінено порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – ЄДР) органами державної влади. Зокрема, запроваджено доступ до ЄДР, що дозволило посадовим особам органів держвлади отримувати інформацію в електронній формі. Це і стало основною причиною внесення змін до Порядку № 1691.

Відтепер для включення до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (далі – Єдиний реєстр) розпорядники (одержувачі) коштів не подають копію виписки з ЄДР, засвідчену органом, що її видав, оскільки цю вимогу вилучено із абзацу другого п. 2.1 Порядку № 1691. Проте це не поширюється на розпорядників бюджетних коштів, відомості щодо яких згідно із законодавством становлять державну таємницю, а тому не містяться в ЄДР. Такі розпорядники коштів, як і раніше, відповідно до спеціального порядку держреєстрації надають копію довідки про присвоєння коду з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданої відповідним центральним органом виконавчої влади та засвідченої цим органом.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
30.09.2025
Продаж землі без торгів: алгоритм дій для органів місцевого самоврядування
У статті розповімо, як органам місцевого самоврядування уникнути типових помилок у процесі підготовки рішень і договорів купівлі-продажу земельних ділянок без проведення земельних торгів. Органи місцевого самоврядування можуть отримати додаткові надходження до місцевих бюджетів від продажу земельних...
31.07.2025
Повернення до бюджету несплаченої орендної плати за землю: алгоритм дій ОМС
У статті наведено порядок дій для стягнення до місцевого бюджету плати за бездоговірне використання землі під об’єктами нерухомого майна. Ознайомлення з підходами судів до вирішення подібних справ дозволяє скласти примірний алгоритм дій громади, яка прагне ефективно захистити свої права та заб...
18.09.2025
Особливості фінансування комунального підприємства в перехідний період
Зі статті дізнаєтеся, які форми та умови надання фінансової підтримки комунальним підприємствам передбачає законодавство після скасування Господарського кодексу. Фінансовий план є основним плановим документом для комунального підприємства (далі – КП), який визначає джерела фінансування та напр...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
24.07.2025
Списання об’єктів державної власності: зміни в порядку
У статті розглянуто новації та особливості процедури списання об’єктів державної власності. У поточному році уряд уніс низку змін до механізму списання основних засобів. Як змінився порядок списання, які документи потрібно подавати для отримання згоди на списання, за якою формою, – про в...
Кращі матеріали