Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Придбано токени: що в обліку?

16.03.2018

Ситуація: бюджетна установа (неплатник ПДВ) придбала за рахунок коштів загального фонду для роботи в програмно-технічному комплексі (далі – ПТК) «Клієнт Казначейства – Казначейство» та автоматизованій системі (далі – АС) «Є-Звітність» 5 засобів криптографічного захисту інформації «SecureToken-337К» вартістю 965 грн. кожен на загальну суму 4 825 грн. Як у бухобліку відобразити цю операцію та який субрахунок застосувати для оприбуткування токенів?

Відповідно до ст. 56 Бюджетного кодексу, Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Стратегії модернізації системи бухгалтерського обліку в державному секторі на 2007–2015 роки, затвердженої постановою КМУ від 16.01.07 р. № 34, наказом Мінфіну від 28.11.16 р. № 1038 було затверджено План заходів щодо модернізації системи бухгалтерського обліку в державному секторі на 2016–2018 роки.

Серед заходів модернізації – впровадження ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» та АС «Є-Звітність». Але для того щоб бюджетна установа мала змогу користуватися системою дистанційного обслуговування та системою подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами, вона має виконати умови політики безпеки вказаних ПТК та АС. А ними, зокрема, передбачено використання виключно захищених носіїв ключової інформації, що забезпечує захист особистих ключів ЕЦП від несанкціонованого доступу до них.

Перелік захищених носіїв ключової інформації розміщено на офіційному веб-сайті ДКС.

Токен (апаратний токен, USB-ключ, криптографічний токен) – компактний пристрій, призначений для забезпечення інформаційної безпеки користувача, а також для ідентифікації його власника та безпечного віддаленого доступу до інформаційних ресурсів.

Токени застосовуються для електронного посвідчення особи (у нашому випадку – клієнта, який отримує доступ до ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» та АС «Є-Звітність»). При цьому вони можуть використовуватися як замість пароля, так і разом із ним. У певному сенсі токен – це електронний ключ доступу до чого-небудь.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
Популярне
26.02.2025
Дистанційна робота: трудовий договір з урахуванням норм воєнного стану
У реаліях нашого часу багато підприємств перевели своїх працівників на дистанційну роботу і з новими працівниками укладають трудові договори на умовах саме такої роботи (зрозуміло, коли ця форма співпраці можлива). Однак у разі організації даного виду трудових відносин роботодавцю слід знати та дотр...
17.03.2025
Надбавка за англійську мову: затверджено порядок установлення
Наша країна невпинно наближається до набуття членства в Європейському Союзі, тому знання іноземної мови знадобиться багатьом. Постановою КМУ від 07.03.2025 № 257 затверджено Порядок установлення надбавки за володіння англійською мовою деяким категоріям осіб (далі – Постанова № 257, Порядок № 2...
07.04.2025
Функції та повноваження ОМС у галузі оборонної роботи та щодо територіальної оборони
В умовах правового режиму воєнного стану органи місцевого самоврядування (далі – ОМС) продовжують виконувати свої повноваження щодо забезпечення життєдіяльності територіальних громад, а також допомагають військовим підрозділам. Проте не всі способи підтримки військових підрозділів відповідають...
Нове
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
07.05.2025
Обов’язкова чи ні форма № 3-ПН?
Зважаючи на останні зміни в законодавстві, чи зобов’язаний роботодавець подавати форму № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»? Запитання – відповідь Зважаючи на останні зміни в законодавстві, чи зобов’язаний роботодавець подавати форму № 3-ПН «Ін...
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
Кращі матеріали