Особливості застосування електронного підпису уповноваженими особами установ
Цифровізація документообігу, зокрема здійснення розрахунків, ділового листування, участі в електронних торгах тощо, передбачає накладення уповноваженими особами установи на електронний документ кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису (далі – УЕП). Особливості правового регулювання використання зазначених підписів, отриманих у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг за договором, розглянемо в цій консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року