Основний засіб повернуто постачальнику в межах гарантійного обслуговування: нюанси обліку
Ситуація. У липні 2022 року установа придбала ноутбук, але за три місяці він зламався. Ноутбук було передано на огляд і діагностику до сервісного центру, вказаного в гарантійному талоні. У листопаді установа отримала висновок сервісного центру, що в ноутбуку виявлено заводський брак і він підлягає поверненню виробнику. У межах виконання гарантійних зобов’язань постачальник запропонував замінити зламаний ноутбук на рівноцінний. Чи має право установа погодитися на таку заміну, як у бухобліку відобразити цю операцію та які документи слід оформити?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року