Основний засіб повернуто постачальнику в межах гарантійного обслуговування: нюанси обліку
Ситуація. У липні 2022 року установа придбала ноутбук, але за три місяці він зламався. Ноутбук було передано на огляд і діагностику до сервісного центру, вказаного в гарантійному талоні. У листопаді установа отримала висновок сервісного центру, що в ноутбуку виявлено заводський брак і він підлягає поверненню виробнику. У межах виконання гарантійних зобов’язань постачальник запропонував замінити зламаний ноутбук на рівноцінний. Чи має право установа погодитися на таку заміну, як у бухобліку відобразити цю операцію та які документи слід оформити?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року